Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-11-06 00:22:52 följande:
    åhh ett litet mirakel härligt! tycker att det är skönt att ivf finns för de som har det svårt. isabel tog oss två år att "göra"
    IVF är ett kanonbra alternativ, fast det passar inte in i vår bild just nu.
    För tillfället koncenterar vi oss på barnet vi har och njuter av henne.

2 år är väldigt lång tid, men vilken härllig tjej ni fick till slut! Och sen en pojke efter det! Lycka!
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-06 00:26:05 följande:
    Hello nattsuddare
    Hej! va bra att du kom, så att jag kan gå ovh lägga mig. Kan juh inte lämna butte vaken själv heller!

Sov gott alla!
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-06 00:28:51 följande:
    Jag ska också sova nu..slitsam dag idag ju

haha=) just det ja, du har också shoppat idag! Jag har lite ångest, kommer hem kl 3 på natten efter min moloutflykt, sen ska jag upp och jobba kl 8-14. Först därefter kan jag kolla igenom vad jag köpt och njuta av fynden *Vill juh titta på en gång och klämma och känna*

Nöjd med dagen då??

• svischan
    nikki2006 skrev 2008-11-06 21:14:04 följande:
    Tack tack
    Wow vilken shopping! Jag hoppas det finns lika mycket imogon när jag ska dit!
  • svischan

Hejhej! Nu tänkte jag lägga upp mina bilder från molo. Kom hem 3 inatt, upp 7 och började jobba 8, kom hem 15 sov till 17. 18 var det kalas, hemma nu *elin är trött*

Jag blev liiite beviken, för mycket av det jag velat ha fanns inte, och det var överlag ganska dåligt utbud i 104/110 flick. Bara massa sommarklänningar i olika prickiga färger.

• svischan
    Jen80 skrev 2008-11-08 21:53:15 följande:
    Detsamma !! Och tack söta du för den fina luvan. Lade in bilder i BT på Ava som provar .
    Ska bli kul att se vad du fick ihop .
    Inte kunde den fiiina luvan gå till en dansking inte, bättre den sitter på söta Ava=)

Nu finns mina bilder i BT
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-08 21:59:30 följande:
    Superfina inköp!! Jag hade lätt köpt lammtunikan i flera storlekar om jag hade en tjej! Såå fin
    Min dotter har juh fortfarande 98 i de tröjorna, så jag köpte en 104 och en 110. Då har hon lite att växa i=) Men lite missnöjd är jag, det fanns inga byxor alls, och nästan inga tröjor. Bara linnen och klänningar...
  • svischan
    SmillaMilla skrev 2008-11-08 22:02:22 följande:
    Jättefina inköp!!! Tycker du skall vara nöjd.
    Det är jag! Fast jag gick därifrån med 300 kr kvar, det kan jag inte riktigt förstå så här i efterhand=)

Min dotter var så rolig imorse. Jag visade henne påsen med alla nya kläder, och sa att hon fick välja vad hon ville ha på sig. Hon fick syn på kaninlegginsen på en gång och blev helt hänförd! Wow, sa hon gång på gång, "tack snälla mamma!" För hennes del hade det nog räckt med att köpa dem=)
    Jag hittade dem helt plötsligt på 104, en minut tidigare fanns de inte där *tur*
  • svischan
    Smultronhjärta skrev 2008-11-08 22:05:00 följande:
    Ja det är som jag då..skulle inte skadat om det fanns mer pojk stl 86/92 fast jag lyckades ändå handla upp alla mina geld så.. Lagersalg är ju lite som ett lotteri så man får hoppas på bättre lycka till våren..För visst blev du biten?
    Oja! Jag kommer åka på allt i fortsättningen=) Kosta vad det kosta vill. Jag var faktiskt först fram till tjej 104/110, så jag hann roffa åt mig en del innan resten kom. Det var adrenalin ut i fingerspetsarna=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11