• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

melizza skrev 2008-11-19 21:58:52 följande:
    alltså jag har försökt att leta och läsa på denna danska sajt och jag fattar ingenting....hur gör man för att betala med kort på trendsales???? vart skickar man uppgifter om att registrera sitt kort??? länk tack eller nåt *pleeeease*
    har du blivit validerad?
  • Helle
    melizza skrev 2008-11-19 22:00:28 följande:
    vad är det???
    Maila till supporten. Sen hänvisar de dig till någon adress dit du skall skicka in typ körkort samt statlig handling som visar vem du är (jag skickade ett utdrag från FK). Sen kan man betala med svenskt kort.
  • Helle
    agster skrev 2008-11-19 22:03:26 följande:
    har stl 74 till J och den är perfekt just nu
    Tack då borde jag nog ta 80 till G. Hur stor är J nu igen?
  • Helle
    melizza skrev 2008-11-19 22:05:29 följande:
    vilken mail har dem?? hittar inte ens det liksom....jag måste vara världens sämsta på danska eller väldigt blond

Du får gå in här och klicka dig fram till det du önskar veta och sen skriva din fråga.. Kanske finns något annat sätt men så gjorde jag.
  • Helle

Jaha, nu blev det en orangeröd heldress från Molo i a f. Men är det inte den 20e imorgon egentligen, när det skulle börja? Jag kanske är helt fel ute

• Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-19 22:15:14 följande:
    Åh, vad det är drygt att packa traderapaket.  Kul med pengarna dock! Helle- jag har inte den orangerandiga suiten men den grå i samma utförande och jag har storlek 80 till Noel som i annat har 86. Upplever den som stor. Det borde vara samma som den orangeröda...
    Åh nej. Agster sa ju att den va stor ... jag tog 80. Hur stor är sonen?
  • Helle
    agster skrev 2008-11-19 22:18:28 följande:
    nu är jag kanske lite sent ute, sambon skulle surfa lite, men 80 blir nog bra till G. Vet inte riktigt hur lång J är, ska till BVC på fredag.
    Såg du att tofflan skrev att den är stor. Nu är jag förvirrad
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-19 22:21:09 följande:
    Noel väger kanske 12 kg och är ca 80-82 cm eller något. Var länge sen vi var på BVC
    Hmm, ja det är ju ett tag kvar tills G är 12 kg (hoppas jag i a f)
  • Helle
    agster skrev 2008-11-19 22:23:39 följande:
    jag tycker inte att den är stor... mindre än den blå med orange stjärnor (den har du väl?)fast det också är en 74:a kan det vara skillnad på den röd/orange och den grårandiga??!
    Jag har den här i 74

och den här

Kan du jämföra med någon av dem tror du?
    Visst hade du väl ingen bild på J när han har den på?
  • Helle
    Duntoffla skrev 2008-11-19 22:24:40 följande:
    Det kan det kanske vara. helle- gå på agsters råd. Hon har ju en orange hemma.
    Ja jag har ju beställt redan så det får väl va så ... Han kan väl ha den länge då antar jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11