Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fiffa5 skrev 2008-12-29 21:42:22 följande:
    tack! Hihi, du vet alltid svaren på mina småfolksfrågor
    Självklart
    Har du hittat nån tröja än?
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2008-12-29 21:48:16 följande:
    Har hittat några fina men funderar på om de går att hitta på rea ngnstans... Så jag kikar runt lite. Typiskt att inte ajabaja kunde ha lite rea!
    Om dom är ifrån denna hösten/vintern så kommer dom nog tyvärr inte på rea än.
  • ängeln83
    Fiffa5 skrev 2008-12-29 21:54:43 följande:
    När kommer det ut nytt då? Lite då o då eller släpps det en massa nytt plötsligt?
    Naeh, höst kollektionen kom ju och för ett tag sen kom en vinter kollektion också, vet inte riktigt när vår kollektionen kommer.
  • ängeln83
    Skrutteruttan skrev 2008-12-30 07:54:26 följande:
    Jag måste bara fråga....Jag handlade från Wiell på Luciadagen, det drogs den 29 december från mitt konto, är inte det toksent? Problemet är att jag inte hade kollat mitt konto veckan efter och när det sedan kom nya pengar tänkte jag inte på att de inte dragits därifrån...och en morgon när jag kollade saldot på kontot var det minus . Upptäckte den sena transaktionen och fixade med lite överföringar...men hallå! Är det någon mer som varit med om det? Jag tycker att pengarna skall dras på stört i dagens moderna samhälle .
    Tycker det verkar allmänt drygt att få pengar dragna just nu, vi handlade lite julklappar den 19:e dec och dom pengarna hade dragits först idag.
  • ängeln83

Godmorgon förresten

• ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 09:12:19 följande:
    Godmorgon
    Morning
    Sovit gott?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 09:21:17 följande:
    Jaa faktiskt! Milo har sovit hela natten, det är första gången sen han fick sin nya säng! Dessutom så gick han själv in och la sig igår och ville ha lälä(välling) i sin säng. Mysigt! Du med sussat gott?Gaaah idag blir jag SUR om jag inte får paket!!
    Vilken duktig pojke han är
    Liam sover också i sin stora säng, fast han vaknar alltid runt kl 6 och kommer in till oss och sover vidare några timmar.
    Jodå, fast det var drygt att somna, fattar inte varför man måste skjuta raketer kl 2 på nätterna *suck*

Hoppas du får en massa fina paket idag, jag hoppas på min nya kamera, hade varit kul att få den innan nyår.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-30 09:27:12 följande:
    Ja det har Milo gjort alla dagar innan. Fast han vågar inte gå in i vårt sovrum, det är nog för mörkt, så han står ute i rummet och kallar på oss Klart man vill ha kameran innan nyår! Vad ska ni hitta på på nyårsafton då?
    Sötnosen då Klart att det är lite otäckt när det är mörkt.

Vi ska vara hemma hos oss, det kommer 4 par och 3 barn så det blir nog full rulle Ni då?
  • ängeln83

Vad tror ni om att lägga ut t-shirts på T nu, eller är det för tidigt?

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 10:00:11 följande:
    En del kanske köper men jag tror de går bättre framåt april-maj.Det är nog lite beroende på vilket märke. Småfolk kan nog funka
    Känns som det är lite för tidigt, men jag skulle vilja slänga ut lite på T och t-shirtarna är det enda jag kan rensa just nu.

Det är Katvig, Småfolk o Villervalla.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11