Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fiffa5 skrev 2008-12-29 20:33:14 följande:
    Tips på långärmade småfolkströjor på rea - var???
    Annacill har väl några tror jag.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Men heeeeeeeej rååååååsa bubblan.
    Va roligt att "se" dej igen, har varit väldans tomt här utan mamman o fina bubblan ju.

• ängeln83

Nån som vet om postis kommer på nyårsafton?

• ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2008-12-29 21:12:05 följande:
    Hm.. tror inte det va?
    Neee, tror inte det heller men man kan ju alltid hoppas
  • ängeln83
    Jen80 skrev 2008-12-29 21:17:04 följande:
    Duntoffla: Nej, jag är heller ingen rea-fyndare. Det mesta jag köpt har inte varit på rea iaf hehe... Jackan och kjolen var rea, men inte det andra jag har köpt. Är dålig på att hitta rea-fynd för jag avskyr att rota bland massa kläder där människor är och sliter . Äh, kände att jag var tvungen att visa mina nya inköp för någon så det får bli för er . Min nya jacka. Hela luvpartiet sitter löst så det sätter man på sig efter att man tagit på sig jacka... eller struntar man i att ha det. Kolla INTE mitt hår. Ska tvätta det ikväll !www.familjeliv.se/hem/jen80/gallery/phpvdnhyh...Och min fina klänning!! Man ser inte att den skimrar lite, men det gör den i vissa ljus www.familjeliv.se/hem/jen80/gallery/php3drriq...Vad tycks ?!
    Åååååh, jätte fin jacka och klänning
  • ängeln83

råååsa bubblan

Ahhh, stackars postis, fast min åker ju bil så jag hoppas han pallar med några paket till

• ängeln83
    Jen80 skrev 2008-12-29 21:25:54 följande:
    Tack !Förlåt att jag är lite OT . Har blivit lite självisk de sista dagarna och slutat shoppa åt barnen .BuBBlan: Trevligt att ha dig tillbaka ! Hur är det??
    Ingen fara alls, bara kul
    Har faktiskt också mest ego shoppat den senaste tiden, senast igår en ny kamera men nu får jag nog snart ägna mej åt Liam hopping igen, lagom tills nyheterna kommer
  • ängeln83

bubblan

Ahh, får väl snart ge ett litet bensin bidrag

• ängeln83

bubblan

Åååh va kul Sån shopping behövs ju ibland också
    Vi har ju nyss blivit klara med badrummet så här är mest handduks hopping just nu
    O så fick jag ju presentkort på system kamera i julklapp så den var jag ju "tvungen" o hoppa också.

• ängeln83
    Fiffa5 skrev 2008-12-29 21:40:19 följande:
    Vilken shop är det som har så mycket småfolk?? Man får upp en lååång sida med en massa tröjor o andra plagg...
    Ajabaja.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11