Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Quiet thoughts skrev 2008-12-30 16:49:25 följande:
    ÄngelnNr 1 på sonen bli jättesnyggt
    Ah, han var cool i dom brallsen, får se om det blir dom eller NS.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 16:56:34 följande:
    Det är inte fy skam att hänga med oss Men visst är det trevligt att umgås med sin sambo ocksåNu shoppade jag en fin lejontröja på Lilla Max
    Neee, ni är ju också trevliga

Småfolk va? Var den på rea? Har iof redan den men den var i ganska kasst skick.
  • ängeln83

Tjolla:

Super fin hopping, snacka om FYND!

• ängeln83

Nu ringde gubben igen, Liam hade precis somnat i bilen *mutter*, blir nog en rolig kväll det här.

• ängeln83
    snigelina skrev 2008-12-30 19:11:55 följande:
    Nu har jag shoppat lite igen Blå katvigvelourisar, hummel-zipjacka och två katvighalsdukar för lite drygt 300 kr
    Oj, vart?
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Är ni trötta idag?
    Vi var uppe lite väl länge igår, gubben kom hem med ett nintendo wii igår så vi boxades tills kl var 3, jääädrans så kul det var.

• ängeln83
    Fiffa5 skrev 2008-12-31 09:09:54 följande:
    Godmorgon!Kikade in vid 6-tiden här då båda mina fkickor vaknat men då var det ingen här!Åh, WIII är ju JÄTTEROLIGT!! Hihi, har boxats så man blir helt svettig ju Min bror har ett, men min man vill köpa ett! Han försöker få det till att det är till barnen, men de är ju bara 2,5 år och 6 mån.... hihi
    Morning!

Ja det var verkligen super kul, o jobbigt, såg säkert super kul ut, tur att vi inte har några grannar mot vardagsrummet

Ha ha, gubben försökte använda Liam som argument att köpa ett men den gick jag inte på, säg som det är, det är DU som vill ha det?!!!, Jaaaaaa.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2008-12-31 09:13:23 följande:
    Godmorgon! Tänk att det är slut på 2008 nu. Kan inte fatta att detta året gått såå fort!Nu ska vi börja fixa här hemma inför ikväll, duka så alla får plats. Och sen ska jag köra och köpa en fet blomma till mina föräldrar som har varit gifta i 25 år idag!
    Morning.
    Helt otroligt, detta året har verkligen gått snabbt.

Börjar bli dags att börja förbereda kvällen här också men det går inte när Liam är hemma, får nog skicka ut honom och gubben lite senare.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11