Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hur var nu tvättråden på Molos lurv?
    Skulle den tvättas med sköljmedel och sen tumlas helt torr eller hur var det?

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83

Hello again girls.

Nu är jag alldeles ensam hemma, SÅÅÅÅ SKÖNT, sambon och Liam åkte nyss till hans morfar sen skulle dom till Jkpg en runda. Tänk vad man kan uppskatta några timmar ensam nu för tiden

O sambon var nyss och hämtade världens bästa paket till mej, min nya kamera, men jag vågar inte plocka upp den nu för då lär jag bli sittandes.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 14:39:14 följande:
    Hej hej! Skönt med lite lugn i huset. Jag skulle behöva städa medan N sover men passar på att ta det lite lugnt. Sambon var tvungen att jobba igår och idag Kul med ny leksak!
    Ojaaa, det är helt underbart Få göra grejer ostört och höja volymen på stereon en aaaaning Mmm, skulle också städa, ska bara sitta här lite först.
    Surt med jobbande sambos, min är hemma tills på måndag, ska bli skönt.

Aaaah, super kul Hoppas kunna knäppa lite fina bilder nu.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 14:45:42 följande:
    Jag städade innan vi drog norrut så det är egenligen bara att damma av lite och dammsuga men det går trögt Min sambo är ledig tom nästa onsdag då Noels inskolning börjar och jag börjar jobba. Sen ska han sköta inskolningen 2 veckor.
    Skönt med lite lätt städning bara Här blir det stor städning eftersom vi ska ha folk här imorgon kväll, fast det är nog redan städat, jag som är lite väl pedant ibland

Ajust ja, han ska ju börja förskola nu ju, spännande

Mmm, tänkte lägga upp lite fler grejer på T ikväll. Verkar som det går hyfsat bra nu ialla fall.
    Tror du det funkar att lägga ut lurv jacka nu eller är det dumt iom alla reor?
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 15:17:00 följande:
    Vi ska också ha gäster men eftersom jag storstädade och ingen annan än katten varit hemma på en vecka så är det inte så farligt. Jag är också pedant. Ang lurv så är det nog olika beroende på vilken storlek det är? En del storlekar är ju slutsålda i butikerna och därmed mer attraktiva
    Naeh det är klart, då blir det ju inte så stökigt
    Sitter och fnular på hur jag ska duka, blir nog bäst med svart/orange dukning så det funkar med resten av rummet

Det är baby 92, det borde väl funka rätt bra va? Eller så kanske man ska vänta tills våren.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 15:42:08 följande:
    92 kan nog funka bra men jag skulle nog vänta till slutet av februari/mars med att lägga ut den ändå.Just fasen, jag borde köpt svarta tabletter till bordet. Har noll planerat inför morgondagen. Det blir bara vi och ett par vänner som ska ha barn. Nu kollade jag brevlådan igen och vi hade fått mer post från Posten men inga paket bara massa annat trist. Undrar vart min pudeltröja från Annacill blivit av? Betalningen drogs 22/12 och den borde ju gått iväg dagen efter eller senast igår...
    Du har nog rätt, bättre att vänta lite till, känns bara så onödigt att den hänger här och aldrig blir använd.

Jag har bara 4 likadana svarta tabletter och vi blir 8 vuxna, men nu kom jag på att mamma har 4 st likadana som jag ska låna.

Kan du inte maila till cillen och kolla då? Tycker också du borde fått den nu.
  • ängeln83

Hum, sitter och klurar på morgondagens kläder till Liam
    Ska man klä honom fint eller i vanliga kläder?
    Något av detta funderar jag på:
    P1060981.JPGTröja från Molos vårkollektion -09
    P1060577.JPGNS baggy jeans
    P1070014.JPG

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 16:09:49 följande:
    Han är fin i allt men jag tycker nästan lite "finare" som 1 eller 5:anNoel får stå ut med samma kläder som på jul- svarta jeans och svart/vitrutig skjorta.
    Du har nog rätt, tyckte den skjortan var ganska fin, o super cool ihop med NS, mycket finare än på bilden. Sen kan man ju alltid byta till en lite ledigare tröja senare på kvällen, fylle flodisarna skulle kanske vara passande framåt små timmarna
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2008-12-30 16:13:38 följande:
    Hahaha *asg* Ja, det vore nog passande! Var på vippen att köpa fylleflodisarna i andra färger på Cillen men kom mig aldrig för sen
    Tror nog det
    Fylle flodisarna är verkligen underbara, en ny favorit här hemma, fast jag tycker nog att dom röd/gröna är snäppet finare än den på cillen, fast den är också fin, såg att den fanns kvar i Liams storlek, men....nääää, jag ska inte *sätter mej på händerna*
  • ängeln83

Kunde inte hålla mej ifrån kameran längre, men oj vad mycket att lära sej, nu har jag att göra 
    Gubben ringde precis, han hade blivit erbjuden hockey biljetter av chefen ikväll, o jag som sett fram emot en mys kväll, jaja, nu får jag mysa med er ist

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11