Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Camellis skrev 2009-01-03 20:02:26 följande:
    Glömde ju säga tidigare idag att det är så fina barn i BT, och nu ännu flera fina barn! Ellen tackar för komplimangerna förresten. Har ff inte fått höra om Antons fina Molo finns kvar på Batinki. Hoppas hoppas! Så kul när man äntligen hittar nåt som han också skulle gilla. Hur går det på T nu förresten? Ska man lugna sig med att lägga ut eller? Tycker det ändå verkar som att saker drar iväg trots att det nyss varit jul och nyår. Och för dig, ängeln83, verkar det ju ha gått riktigt bra! Är sugen på att börja lägga ut nu, för det börjar sina i kassan.
    Som sagt, jag tycker att det går bra på T just nu, så du vågar nog lägga ut lite.
    I min kassa börjar det också sina, ska bli kul med lite påfyllning
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • ängeln83
    ÖNadja skrev 2009-01-03 21:08:52 följande:
    SHAMPOODLE fråga! min grabb drar 86 nu. Ska man köpa 80+ eller 90+?
    Minst 90+, Liam drar 86/92 i andra kläder och jag tyckte 90 var i minsta laget till honom, speciellt tröjan så jag skulle köpt 100+ till honom nu.
  • ängeln83

Godmorgon ladies.

Här är halva familjen vaken, sambon verkar ha varit uppe och spelat Nintendo Wii hela natten så han lär nog sova ett tag till

• ängeln83

Nån som vet hur Nanoous tröjor är i storlek?

• ängeln83
    Nova76 skrev 2009-01-04 09:37:47 följande:
    God morgon! Hannes har 98/104 i Småfolk, är 98 cm lång och har 98 i Nanoou.Men han hade nog kunnat ha 104 också. Upplever dem som lite smalare än tex Småfolk
    Morning

Blev lite osäker på om jag skulle ta 92 eller 98, men 92 borde nog räcka då.
  • ängeln83

Nån som vet hur vårens lurvar är i storlek?
    Funderar på om jag ska köpa baby eller jr 92.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-04 10:04:35 följande:
    Ängeln- Åh vad fin den där färgen på Molo-overallen är! Supersnygg! Jag har nog aldrig sett ett barn som sover så mycket som Liam Vilken trötter!
    Den färgen är verkligen underbar, lite speciellt färg, den ser blå ut inne men lite grön ut ute-
    Ha ha, aaah, en liten tröttis e han, fast han sov inget igår på dagen så det var väl inte så konstigt att han däckade i vagnen kl 18
  • ängeln83

Molo lurv jacka i 92 jr, är det helt omöjligt att få tag på? Gärna på rea.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2009-01-04 10:53:36 följande:
    Ja, tyckte att den såg sådär ut på bild förut men den är verkligen jättefin!Klart man blir lite trött om man inte sover som man ska
    Håller med Riktigt härlig färg. Gillar inte blått annars, typ när det är marin blått.

Nä, det är ju inte så konstigt då, han sover så länge på mornarna och då är han ju inte direkt trött vid 12 tiden
  • ängeln83

Ingen som sett Molo lurv fleece i 92 JR på rea nånstans? Känns som jag letat i varenda shop nu.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11