Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 19:48:02 följande:
       nu kommer Bubblan å säger  " Ida pigg"    Yeah right!!  vrålhängig!!
    Haha...vill hon ut och leka? Eller inte sova?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-31 19:54:10 följande:
    Ingen aning va hon vill   bara kom helt spontant   ja ja.. då e hon väl pigg då  iofs sa hon i samma veva " Ida ha sägg"  (skägg)  så vettesjutton om jag litar på va den Bubblan säger
    Haha...inspirerad av alla konstigt figurer som varit ute en dag som denna verkar det som.
    ängeln83 skrev 2008-10-31 19:54:57 följande:
    Förresten, vad tycker ni om IdaT:s strumpor denna kollektion?Är det bara våra där "halket" slits bort direkt?Kollade dom bruna innan, dom är använda typ 2 dagar o tvättade 1 gång o halket är så gott som borta.
    Nu har jag bara använt de oranga ett par gånger men än så länge sitter halkskyddet kvar i alla fall. På de gamla sitter de som berget
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-31 19:57:36 följande:
    Ja det är den jag trodde. Superfin!!NU är det idoldags! Kommer tillbaka sen!
    Samma här! Och mat. Mums!

CU
  • Duntoffla
    agster skrev 2008-10-31 21:16:11 följande:
    "Enkelt kan ärftlighetslängden beräknas som: (Fars längd+mors längd)/2 Om pappan är 180 cm lång och mamman 170 cm blir ärftlighetslängden (180 + 170)/2 = 175 cm. Är barnet pojke lägger man till 6,5 cm, är barnet flicka dras 6,5 cm ifrån."Enligt ovan så bör mina killar bli 182,5 cm långa
    Då borde Noel bli 183,5 och om jag inte missminner mig så var det också 183  BVC sa att det borde bli enligt kurvan. Blir kul att se
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-31 21:56:40 följande:
    JA det är märkligt sånt där som man inte kan styra över. Det är lika märkligt som att jag med knallbruna ögon har fått fyra tjejer med ljusblå ögon....
    Det är lite skumt. Brunt brukar väl slå över vad jag har förstått. Din man måste undra
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-31 22:02:51 följande:
    JApp! HAndla nu allihopa så där inte finns nåt kvar till mej!! JAg måste spara till molo.
    Haha...bra taktik där! Nu är ditt nummer inlagt i mobilen inför morgondagen. Håll tummarna för NS-fynd nu då!
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-31 22:16:32 följande:
    Oh vad spännande!!Jag är så avis! JAg vill också dit!JA man kan  juinte åka på allt. Jag har mobilen nära imorgon. HA nu riktigt roligt!
    Ja men du ska ju på MOLO och det är jag avis på. Hoppas Gucce har ngt kul imorgon också. inte för att jag ska shoppa något mer än NS men ändå

Nu ska jag synda med lite Ben & Jerry-glass! Räcka ut tungan
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-10-31 22:22:53 följande:
    Å glass e gott.Attans vi missade glassbilen i veckan... Ja jag håller tummarna för bra fynd imorgon!
    Glass slår allt! Jag är värsta glass-freaket! Och B&J! mmmm......
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-31 23:14:31 följande:
    näää
    Då hade jag tur med mina bubblor. Jag får hoppas att de grå ränderna finns på lagersalgen i vår i stället. jag sparade pengar i alla fall Tack för att du kollade!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11