Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Buttelina skrev 2008-10-31 23:43:25 följande:
    hehe rosa/orange katvig suit
    Buttelina skrev 2008-10-31 23:48:45 följande:
    fast kolla bara efter den om den är mycket billig typ max 130kr typ...
     strl 98 i så fall?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-10-31 23:49:58 följande:
    92
    Ok. Jag kollar på Gucce. De har den ju på webben i alla fall.

NU ska jag lägga mig. Imorgon drar vi till Preggi så får A och Noel leka med F och tjejerna medan mammorna och Jompa går på mässa

Go natt!
  • Duntoffla
    seadwarf skrev 2008-10-31 23:59:22 följande:
    Gucce hade den med på mässan.. kommer inte ihåg vad den kostade dock.. hm, stod ju till och med o höll i den.. Tror inte den var billigare än 150:-.. men har som sagt inte riktigt koll, hehe.. *virrig*.. Jag höll mig från shopping idag faktiskt.. fanns jättefina småfolkhoods, både blå och grön med bruna äpplen.. fast i olika montrar.. Kliade i fingrarna att köpa, men kunde inte bestämma mig för Vad och Om jag skulle ha nåt så det blidde ingenting alls till slut *s*.. kanske lika bra det ;p... Hade en trevlig dag med glada goa barn iaf
    Ok. Vi får se hur det går med mitt köpstopp (undantag NS-byxor) imorgon

Butte- 92 rosa/orange och max 130 alltså. *memorerar*
  • Duntoffla
    seadwarf skrev 2008-11-01 00:15:01 följande:
    mm, suuuuperfina är de! kommer inte ihåg vad de blå kostade, de gröna var det iaf 30% på (är det 450:- som är ordinariepris?) typ dryga 300:- då väl? såg inga rosa vad jag kan komma på.. fanns lila långärmad t-shirt med mörkare lila äpplen till 30%.. o så kostade blå kortärmad t-shirt med bruna äpplen 175:-.. har varit en lite snurrig dag ;p.. hade hampus (och emelie som mest var glad o lugn) med mig att hålla koll på o underhålla samtidigt som jag försökte få kolla på alla fina grejjer ...
    Förstår det. Jag är så glad att jag "slipper" ta med Noel. NU kan jag i lugn (så lugnt det kan vara på en barnmässa) och ro kolla runt utan att kolla vad han piper iväg åt för håll.
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-01 00:24:18 följande:
    duuu strunta i katvig suiten jag har ju sååå många plus att jag ska på molo juuu
    Ja, du lär väl komma hem med ett större antal suits om jag känner dig rätt

NU ska jag sova

Go natt igen!
  • Duntoffla
    seadwarf skrev 2008-11-01 00:27:32 följande:
    mm, jag hade ju först tänkt åka med bara emelie, hon är ju lätt att ha med eftersom hon inte tjatar o inte kan smita iväg än ;p.. men sen så tänkte jag att det kanske vore kul för hampus att följa med också.. o det var roligt för honom, först kikade vi på sångstund med de från junibacken och sen så kollade vi på zillah och totte o det var ju en hit, förutom alla roliga leksaker han gick o klämde på o så.. 
    Jo, det är nog kul om de är lite äldre. För Noels del så har han nog inte så mycket behållning än. Nästa år kanske.

Go natt var det ja....
  • Duntoffla

Morrn morrn!

Nu drar vi snart till Preggi alla tre. Sen dumpar vi pappan och barnet där och åker mot mässan. Vi ses snart Jompa. (fickförresten höra att det är kontanter som gäller mest där så ett tips är att ta en sväng förbi en bankomat innan. den där lär det vara låååång köer till)

Ha en bra dag Loveliva! Det ser ut att bli fint väder

• Duntoffla

God kväll!

Skrev ett inlägg men det verkade inte komma med. Är det bara för mig som FL går aptrögt?

Hur som helst är vi hemma efter en trevlig dag på mässan med Jompa och Preggi. Köpte en del NS (jag som bara skulle ha ett par byxor kom hem med lite mer )
    Fick 3 par byxor, en hood (till Lillronya) 1 långärmad tröja och en T-shirt för dryga 1000-lappen (och då var ett par byxor bara 10% på)

Sen har vi haft en trevlig eftermiddag/kväll hos Preggi med familj

Fina barn och kläder i BT!

Butte- visst är det fint med de röda katvigen till Cirkusen!

• Duntoffla
    Lillronya- jag vet inte om jag skrev det i sms:et men det blev tröja i 92. Hittade ingen 86:a. Hoppas den funkar.
    Smultronhjärta skrev 2008-11-01 23:12:38 följande:
    Massa fint i BT ju Kom på att även jag har en trafikhood i mina gömmor någonstans, dessa gömmor har nog blivit för djupa minsannOch så skulle vi bada ja- NU efter en rolig cykeltur
    Herregud vad du "hittar" saker hela tiden! Tycker du får rensa och slänga ut på T lite
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-01 23:19:09 följande:
    Jag vet Frågan är bara var den där fiina hooden är.. Rensning är ett måste här men jag har så svårt att skiljas från alla fina plagg..Ojdå- nu sjunger han loooonely igen, får väl gå då
    Ha så mysigt i badet!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11