Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Vilken underbar vinterkollektion från SMåfolk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vilken tur att Hilda snart kan ha deras klänningar

• loveliva
    lillronya skrev 2008-10-28 19:37:09 följande:
    Ah där var du!!Och drog igen!
    Hej !!!!
  • loveliva
    lillronya skrev 2008-10-28 19:39:15 följande:
    Men hej!!Hur är det med dej?
    Bara fint
    Har haft lite kalas här idag för Love som fyller 4 år.
    Han fick en bilbana som uppskattades av BÅDE pappan & Love

Är du ledig nu ???
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 19:50:53 följande:
    Loveliva---  har du ett litet födelsedagsbarn hemma?  *GRATTIS LOVE* Ja, dom e verkligen kanon!  Sååå användbara i vårt blöta klimat
    Ja en liten Love som har blivit hela 4 år Förvånad  Stora killen nu.

Fina prickar på söta Ida
  • loveliva
    Buttelina skrev 2008-10-28 19:53:05 följande:
    loveliva: vad underbart fina barn du har
    Tack söta du !!!!!
    Helle skrev 2008-10-28 19:54:27 följande:
    Fick du också köpt några sådana byxor ?Loveliva: grattis till fyraåringen.
    Love tackar
  • loveliva
    SmillaMilla skrev 2008-10-28 20:01:03 följande:
    Loveliva: superfina barn i bt. Åhhh vad jag längtar tills fredag då svea skall få på sig sin molo prickbody. Den ligger i byrålådan men jag har bestämt att hon skall ha den på fredag och jag kommer inte hinna tvätta den igen innan dess. Sååå fin ju!
    Tack !!
    Ja jag bara älskar den röda prickbodyn, sååå fin !!!
    Svea blir säkert jätte fin i den !!!! Fyller hon år på fredag eller är det ngot annat speciellt??
    Tjollabolla skrev 2008-10-28 19:59:07 följande:
    Godkväll! ÅÅ kan inte titta i bt, blir sjuk av Noels fina bubbles! *MÅSTE HA* Bubblan: Söööta Bubblan med väskan Så gulligt!Loveliva: Grattis till Love, stora 4 åringen Hur har det gått på dagis nu? har dom slutat?
    Love har varit hemma i 3 veckor nu och ska gå till dagis i morgon igen. Vi har pratat med dagiset & de säger att det aldrig mer ska hända (att han är ute själv).
    Så jag hoppas det funkar nu. Love har längtat sååå mycket efter dagis. Melker var hemma 1 vecka då Love var magsjuk.
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:07:56 följande:
    Loveliva--- sååå fina bilder på barnen dina!! Å va Hilda har blivit stor alltså!! 
    Tack
    Ja, det är fullt ös på Hilda nu Hon går längs möbler & väggar, och försöker klättra upp i soffan, viket inte går så bra Hon är ju inte speciellt lång den lilla damen
  • loveliva
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:19:23 följande:
    Å jag e nog lite knasig.. Men nu vill jag byta vagn IGEN Såååå sugen på UJ:s nya Swift!!  Är jag alldeles kocko i hela hövvet om jag byter?
    Inte är du kocko om du byter vagn igen
    Jag är också rätt sugen på att byta till något
    Buttelina skrev 2008-10-28 20:21:53 följande:
    åhhh lillebror har utvecklat bronkit igen har sååå svårt att andas

STORAKRYAPÅDIGKRAMAR till lilebror !!!!!!

Fyy vad jobbigt

• loveliva
    Smultronhjärta skrev 2008-10-28 20:34:35 följande:
    Gokväll Jag och min lunginflammation kikar in för att fråga ifall någon har sett Katvigmössan i orange/turkos någonstans? Är ju slut ööööverallt eftersom den lämpligt nog reats ut när jag inser att det saknas en här hemma
    Nämen fyyy har du lugninflammation KRYA PÅ DIG !!!!!!!!!!!!!!!

Ussh många som är sjuka nu, inte bra...
  • loveliva
    081016 1 skrev 2008-10-28 20:35:42 följande:
    Godkväll! Suttit med powerlistern ett tag *pust*Smurfen - Usch stackarn Måste ha skrämt livet ur er! Är Taras pappa hemma nu då eller är du ensam med barnen? Man tycker väl han har nog med ADHD, verkligen orättvist att han ska få epilepsi också
    God kväll
    Jen80 skrev 2008-10-28 20:38:44 följande:
    Rååsa Smurfen: Åh fy va hemskt ! Förstår att du var rädd. Usch, kommer ihåg när Liam hade feberkramper. Var verkligen fruktansvärt. Sista gången fick vi inte liv i honom förrän ambulansen var framme vid sjukhuset. Långa minutrar... Stor kram till dig!Butte: Stackars Bia !! Hoppas det blir bättre snart. Hur länge kan det sitta i?Loveliva: Skönt att det löste sig med dagiset. Hoppas nu att de skärper sig. Men fortfarande ingen sömn för Melker?Så söt, lilla Hilda i BT. Hon har verkligen blivit stor. Eller stor och stor, men hon ser äldre ut nu . Tiden går verkligen fort. Ingen shopping för mig. Väntar på att mina Tradera-auktioner ska gå ut så jag får in lite mer pengar. Men sen ska det väl blir nåt Molo iaf från Lagersalgen ... Men varje gång jag köper nåt till Ava så vill jag ha nåt nytt att matcha med. Och när jag köpt nåt att matcha med så vill jag ha nåt mer... osv. Som nu när den rosa prickiga tröjan kom... nu vill jag ha kattbyxorna till . Och brun/bruna strumpbyxor utan fot på Funkybaby till hennes nya Katvig-klänningar... Ja, listan kan göras låååång .
    Nej, Melker sover inte på dagis Men det funkar hyfsat iaf.
    Vi står i kö till andra dagis nu också
    RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 20:40:14 följande:
    Loveliva--- aaa dig kan man lita på   va e du sugen på? Usch!! lunginflammation   *kryapådigkram*
    tro det eller ej, men jag vill ha en Beeeee
    HAr du några positiva erfarenheter av den, eller bara skit ???
    Ser så smidig ut, att ha typ i bilen & när man ska resa iväg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11