Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

RååSa BuBBlan skrev 2008-10-28 12:06:21 följande:
    Ja alltså vi körde ju solskydd 30 och sen långärmad över, de fanns ju ingen skugga vid stranden å där ville ju bubblan vara typ jämt   sen körde vi lindex molntshirtar i massor, tror vi kastade 5 när vi åkte av dom..De beror ju lite på vad man ska göra åxå, ska man sola o bada mycket så rekomenderar jag skruttiga långärmade/tshirts absolut!  Sen kvällar o så kam man ju ha lite finare Köp typ Lindex 3för2 ett gäng, de e ju bara o kasta sen
    Fast då tar jag nog o köper skrutttröjor när vi är där Maia tål ju solen väldigt bra. Smörjde inte in henne en enda gång i somras men lär väl få göra det i Argentina förstås. Men tror inte hon behöver ha långärmade över om hon är insmörjd.
    Jag har en jädra massa poetry som ska med iaf 2 klänningar, 2 linnen, 1 par byxor och 1 par leggings O sen tröja med prickar med kjolen till. F gillar poetry så det är ett måste i väskan då
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2008-10-28 12:12:06 följande:
    Jupp Sitter faktiskt på den sidan just nu, är ruskigt sugen på en turkos/lime matta med stars till Liams rum, visst skulle det bli fint?www.designonline.se
    Åh där har jag ju ett presentkort på 400kr som jag inte utnyttjat än. Haft i typ ett halvår
  • Zvartaliljan

Godkväll! Suttit med powerlistern ett tag *pust*

Smurfen - Usch stackarn Måste ha skrämt livet ur er! Är Taras pappa hemma nu då eller är du ensam med barnen? Man tycker väl han har nog med ADHD, verkligen orättvist att han ska få epilepsi också

• Zvartaliljan

Godmorgon!

Buttelina skrev 2008-10-29 09:11:39 följande:
    hej tjejer guuuud vad trött jag är . fick åka in till akuten igår med lillebror och var inte hemma förrän halv 3 inatt. han hade det jätte jobbigt med andningen igen
    Nämen fy, är det bronkit nu igen? Har de kollat så han inte har astma eller krupp?? Fasen att du bor så långt bort, jag har ju dundermedicin här!
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-10-29 09:15:02 följande:
    ja men det är bättre med honom nu.
    Vad har ni fått för medicin då?? Det kanske vore idé att prova att ge honom pulmicort och Airomir för att se om det hjälper? Maia kämpade ju så mycket förra året och fick ju alla dessa antibiotikakurer som inte hjälpte ett skit! Har de gjort någon hjärt-lungröntgen på honom? Då såg de ju att Maias bronkväggar var förtjockade vilket ju var största anledningen till all bronkit och andra luftvägsinfektioner.
  • Zvartaliljan

Kan säga att Maia som ju alltid brukar vara sjuk just nu mår prima Men det beror nog på att hon får pulmicort varje dag också. Utan det hade hon nog säkert också haft svårt att andas. Men just nu är hon bara lite snorig. Jag tycker absolut att du ska be dom kolla upp Bia ordentligt! Jag önskar de hade gett Maia pulmicort redan förra året så hade hon sluppit all antibiotika!

• Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-10-29 10:11:44 följande:
    joooo men jag kommer nog med Ska smörja gubben ordentligt ikväll så han tar ledigt på lördagen
    Haha men finns det ingen annan som kan ta barnen då?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11