Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

nikki2006 skrev 2008-10-30 21:45:20 följande:
    Usch så jobbigt. Känner mig bortskämd nu med 2 friska barn. Kramar till Maia också
    Maia är frisk o kry just nu Men bara så länge hon får pulmicort 2ggr/dag och airomir ibland när jag märker att hon börjar bli lite påverkad av detta förbaskade väder Skrikandes
    Buttelina skrev 2008-10-30 21:48:40 följande:
    åhh jobbigt lillebror gallskrek varje gång och grät så att tårarna sprutade men nu går det super. på natten tar jag upp honom ur sängen och sätter mig med honom på golvet, tar ut nappen och inhalerar och han bara accepterar och sover vidare. sen lägger jag honom i sängen och ibland får jag en slängpuss sen somnar han såå snäll o goo
    När Maia var som värst så fick hon sova i vagnen i lite halvt upprätt läge så fick hon luft lättare o så var det superlätt att ge henne medicinen med nebunetten när hon låg o sov Varför tar du ut nappen? Jag ger henne den med nappen i munnen. inga problem
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-10-30 22:08:31 följande:
    jaaaaaaaaaaa herregud va ni vet dååå
    haha jag har ju inte ens nämnt det här ju butte- hade du span på den? Jag bara visste att det var en melkeroverallis så den bara slank med i farten
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-10-30 22:12:08 följande:
    puuusssss på dej du har gjort min skit dag till den bästa på läänge
    varsågod
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-10-30 22:24:32 följande:
    Vågar man ta oförsäkrat med billigare frakt eller måste man ta den frakten för 160 ddk? Känns lite väl dyrt...
    Jag tog oförsäkrat. Tog det sist därifrån också och det fungerade bra
  • Zvartaliljan

Godkväll

Plummy - Maia har 68/74 i Katvigs strumpbyxor och de är stora på henne

Nu ska F ha datorn strax så kort titt blir det

• Zvartaliljan

Godkväll Får knappt sitta här för tjurig avundssjuk sambo....

La iaf in lite bilder på lilla loppan från idag Hemsk kombo ála mormor

• Zvartaliljan

Godmorgon! Här vaknade jag kl.5 av att Maia inte kunde andas Hon som hållt sig frisk så länge nu! (eller länge för o vara hon iaf) Hon blev iaf lite bättre med Airomir men låter fortfarande hemsk Morfar skötte nog inte detta med halsduk o varma kläder i veckan...han brukar lätt slarva med det så jag påminde honom hela tiden när jag ringde men enligt mormor har han ändå slarvat o nu är hon då dålig igen Skrikandes

• Zvartaliljan

lillronya - Köp lite proviva o se om han dricker det Det hjälper min mage lite när den är som värst!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11