Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Jag ringde precis till handelsbanken så det blir dit och växla.Är ju kanske bäst att ha pengarna klara Här var de inte lika generösa kostade 40 spänn att växla.

Imorgon bär det av!!!!!!!!!!!  Hur träffas vi på station? Är ju inte alltför stort i degerfors iofs

• J esssica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 10:27:05 följande:
    Hej Sööööta godingarna i finafina garnbollar Hur mkt kostade suitsen? 125? Har för mig att Tjejtriss skrev att de kostade 150 dkk *räknar på hur mkt som behövs växlas*Vilka färger fanns overallerna i?
    Det var 125
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-06 10:24:21 följande:
    Hoppsan. 40:- är ju lite surt, men som du skriver. Det är ganska gott att ha det gjort.Station blir bra. Har GPS så det ska väl inte vara så svårt att hitta.Vi åker från Hagfors vid 13.30 tiden ungefär.
    Jag är inte medlem så det kanske är därför då. tror nog knappt en gps behövs för att hitta i degerfors
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-06 10:34:59 följande:
    Har knappt sovit alls inatt. Har varit på lagersalg heeeela natten Rotade runt i alla lådor men hittade INGENTING som passade Cayenne. Tillslut rafsade jag till mig en suite i st 68 med ett fult, konstigt tryck på (som inte finns). Tänkte när jag vaknade vid 03.30 att det kanske inte blir så bra det här ändå Somnade om och då hittade jag minsann både en cerise och regnbågsoverall så  DET ska jag köpa.
    Antar att det kommer bli molodrömmar här inatt
  • J esssica
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-06 10:35:43 följande:
    Ser du 2 yra höns stå och pimpla kaffe på stationen så är det vi
    Linnea ville följa med och säga hej så håll koll efter en liten tjej i röd lurvis så ser ni oss
  • J esssica
    Harley skrev 2008-11-06 10:49:48 följande:
    Lite lätt bara Undrar hur denna natten blir? För att inte tala om i morgon när vi ska sova i Malmö
    Ja du lär ju inte bli mycket sömn
    Förresten på hotellet tror du det finns handdukar o sånt? var ju väldigt billigt hotell menar jag. Måste duscha på morgonen om jag ska bli människa igen.
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-06 10:48:58 följande:
    Åh, allt ert lagersalgsprat får mig att REDAN längta till våren! Vill också rota i lådor!
    Du får börja spara redan nu Tänk vad mycket pengar du får till molosar till våren då
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-06 10:57:57 följande:
    Det ska jag. Ska skapa ett "lagersalgskonto" och lägga undan 200 kr i månaden från nästa utbetalning från FK (mer har jag inte råd med) Det är en början i alla fall. Sen hoppas jag kunna sälja lite urväxta kläder i vår
    Lagersalg konto är ju en urbra ide ju
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-06 11:01:03 följande:
    Japp! Nu har jag gjort ett via Internet som heter "lagersalg". Sätter man in lite varje månad bygger det ju på. Sen har jag ju mitt vanliga "Traderakonto" också
    Jag ska oxå fixa ett efter denna salg. Det blir ju inte alls så farligt om man lägger lite varje  månad istället för som nu ta allt på en gång.
  • J esssica
    081016 1 skrev 2008-11-06 11:11:29 följande:
    Om du vill parkera bilen vid ett upplyst och säkert ställe istället för en rastplats så kör till donkan och parkera där. Dit hittar jag och det är inte någon större omväg från motorvägen.
    Det som du handlar med till Helle kan du ge till mig sen Vi ska träffas på tisdag så hon sa att jag gärna får ta med det hem för att slippa frakt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11