jag tror 86 blir super, den motsvarar ju ca 92. tycker inte att du ska ha mindre i alla fall
Men köper jag nån mer till Kevvatar jag kanske oxå 86 då. Visst behöver man väl två overaller Har visserligen po.p vinterjacka o termobyxor oxå men funderar på om de får åka ut på T
hmm isabel är 95 och på henne funkade 98. så då hade jag nog tagit 110. jag chanseade ju med denna till isabel nästa år... men hon kan ha den detta året också, den kanske inte funkar nästa år, men då kan ju lillebror hade tur man har två barn och valde en unisex färg
Hrm.. 110 låter tokstort om jag får säga min mening Stella är en meter lång och 92:an passade på henne fortfarande med god rörlighet. Vi hade köpt en i 98 till denna vintern och den var lite stor nu.Vår 120 cm långa 6-åring kunde med god mariginal ha sin overall i strl 116.
Men nu blir jag ju förvirrad Ska man ta 104 då kanske?
ja fast hon tyckte själv den var lite klumpig och jobbig men visst funkar den! hade jag köpt bara en overall så hade jag valt en 98, så jag tycker du ska ta 110 till din tösdu också jen80, ta 110