Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fantastiska Skatt skrev 2008-11-07 09:24:09 följande:
    Njaä, välja? Han vill nog lägga beslag på båda Han har nattskräck och inatt va det riktigt hemskt, men man får trösta sig med att det bara är mamma & pappa som lider åtminstonde.Nu måste jag sätta fart här, än så länge har jag bara plockat fram IKEAkassarna
    Stackars skatten då
  • J esssica

Bubblan: Ska du köpa med till många? Jag har en tjej jag skla köpa tillsom bor i stockholm som undrade om du kanske kan ta med dig kläderna hem?

• J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:18:27 följande:
    Nä, jag ska bara köpa till en kompis nu.. Jag kan nog få med mig det OM jag inte är helt full   har lite overaller o dyl.. Men vi ser hur de ser ut efter packandet sen
    Ok Alltså går det inte så tar jag med det hem och skickar det såklart
  • J esssica

Fanns vårens blårandiga på salgen? helt kär i de ränderna!!

• J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 10:25:25 följande:
    Japp..du missade kanske mina bilder från salgen eftersom dumma BT rymde?
    Ah hade du lagt upp de blårandiga? Fanns de i 92? Vill ha byxor och suit.
  • J esssica
    Quiet thoughts skrev 2008-11-07 10:28:26 följande:
    Åh om man vore lika effektiv. Men ag får lata mig eftersom jag fyller år Jag skall iallafall göra en tårta med dumlefluff och hallon i
    GRATTIS!!!
  • J esssica
    Smultronhjärta skrev 2008-11-07 10:32:31 följande:
    Ja blå/blå ränderna finns i både suit,byxa och tröja
    åh
  • J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-07 10:32:32 följande:
    Bubblan surar..Gottago..
    Ses snart
  • J esssica
    havsvind skrev 2008-11-07 11:51:51 följande:
    Jag tänkte väl det...Har mailat säjaren och hon insinuerade att köper man nåt på T får man "skylla sig själv" och att det inte finns NÅGON på T som har öppet köp. (undrar hur hon kan känna ALLA Traderare )
    Absolut INTE nyskick. Nu har jag aldrig haft nån köpre som vart missnöjd men hade jag haft det hade jag absolut försökt vara tillmötesgående och försökt lösa det, antingen genonm att personen fick skicka tillbaks eller erbjuda lite pengar tillbaka.
  • J esssica

NU ÅKER VI JU SNART!!!!!!!!!!  tror ni att hotellet har handdukar o sånt eller ska man ta med sig?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11