Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Gomoron flickor!!

Är helsjuk idag Hoppas jag inte smittat er som var med på resan

Sååå himla skoj var det iaf!!

• J esssica
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-09 09:22:25 följande:
    Å vaaaaarför köpte jag inte med mig fler !!!! Gahhhh va korkad jag e alltså, men hjärnan funkade verkligen inte normalt där inne
    Det kanske man skulle ha gjort!!
  • J esssica
    Tjollabolla skrev 2008-11-09 09:29:54 följande:
    ÅÅÅ lyckades du med få en sån underbar suit?Trist att vara sjuk, du får krypa ner i sängen och bada bland alla molosar så mår du säkert bättre
    Haha får nog göra det Har inte bestämt mig om djungelsuiten till 100 än. Kan ju inboxa om jag bestämmer mig för att inte ha kvar den.
  • J esssica

Halloj tjejer! Vad mycket fint i bt!

Skatten: De lilarandiga byxorna är jag lite avis på

• J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-10 10:03:44 följande:
    Mm, jag gillar dom inte riktigt heller, sitter lite konstigt upptill om man inte går och rättar till dom hela tiden. Har ju ett par andra ljusa jeans och dom sitter mycket bättre. Kanske skulle man testa ett par xl då?
    Fast om jag får lägga mig i lite  så tror jag inte att xl kommer sitta bra på Liam. Liam är väl också smal? De funkade inget vidare på Kevin då de var för breda.
  • J esssica
    Quiet thoughts skrev 2008-11-10 11:10:44 följande:
    Woooho ett bud på 1 krona på T hos mig. Där ser man.Nåja Nu kallar disken, en annan har ätit kakor och är allmänt lat. Sonen sover, dottern i parken.Försökt fotat auktioner....
    Man måste ha lite is i magen med T. jag hade jättelåga bud på flera autioner tills typ nån timme innan de gick ut då många steg massor.
  • J esssica
    081016 1 skrev 2008-11-10 11:19:12 följande:
    Ser ni diskutterar NS. Jag har 3 par till Maia, 86, 92 och 98 o alla funkar och sitter jättebra i mudden o såÄngeln - Var det du som funderade på dom till liam? Tycker som de andra då att du inte ska ta XL, inte så bra på smalfisar som våra Ska fixa lite med bilder nu...Maia har provat nya IdaT idag
    Det var såå skoj att se Maia i lördags! Sååå söt!!
  • J esssica
    agster skrev 2008-11-10 15:51:49 följande:
    Hej!Kikar in med en snabb fråga, återkommer mer ikväll Hur är Molos randiga tunna byxor i stl? T.ex de lila/blå/gula. Kan H som är 96 cm ha stl 92 tror ni? Köpte 92 i randiga på lagersalgen och DE kan han ha, men de var kanske större "förr"?
    Vet inte men Kevin är 85cm lång ca och han kan ha 92!
  • J esssica
    agster skrev 2008-11-10 15:56:19 följande:
    Har du de hemma så du kan mäta?
    Mäter på en gång strax tebax
  • J esssica

Mätte flera och de ligger mellan 49-51cm allihopa

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11