Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

ängeln83 skrev 2008-11-15 09:36:58 följande:
    Jag hade nog chansat på fysisk butik först, blir ju lite dyrt o beställa om man bara ska ha ett plagg ju.Vill också åka till Lindex, måste fylla på velorisarna lite, är sugen på en tur till Jkpg men det är så jädrans tråkigt att åka själv.
    hittade en massa rabattkoder i rabattkodstråden så jag fick 50kr rabatt, 30% på ett babyplagg och ett par gratis sockar så det blev webshoppen istälelt
  • Zvartaliljan

3 par vanliga leggings, 1 par velourtights, 1 body och 2-pack sockar gick med exp.avgiften på 236kr! GÖTT!! Nu är jag nöjd

• Zvartaliljan

Godkväll!
    Nu är det värsta över...hela lägenheten rensad och skinande ren. Bilen är dock full med grejer som jag får köra till huset imorgon. Sen är det Fs lägenhet som ska tömmas och städas om 2 veckor men det får han och hans mamma fixa...jag lyfter inte ett finger då han övergav mig denna helgen o stack till Göteborg! *sur*

Köpte precis dessa fina på Ts för 70dkk inkl.frakt *nöjd*

Vill att Butte ska logga in nuuuuuu, vill se det fina hon handlade åt mig idag ju Hon skrev något om ett cerise midiapplelinne, någon som vet vad hon menade?? Lät så fint men har ingen aning om vad hon menar

• Zvartaliljan

smurfen - superfin kappa, var det den där dyyyra du beställde?? vet att när du sa att du köpt en kappa för runt 1000-lappen så tyckte jag du var galen men så gick jag ju själv o köpte Ida.T-kappan som kostar 1500 Vi är knäppisar båda två Tara blev iaf underbart söt i sin! Passar hennes stil och färger perfekt

• Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-11-15 21:02:15 följande:
    Åh, har Butte handlat åt dig idag? *lite avis* Vill också handla fiiiint..Vad surt att han åkte till Göteborg Tycker allt han ska fixa sin lägenhet själv, inte behöver han mammas hjälp
    Jo precis vad jag skrev till honom... att jag fick allt göra allt själv...
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-15 21:03:54 följande:
    Hej!Kanonfina barn och kläder i BT som vanligt! Ser att det pratats lite julkläder... vet inte riktigt vad jag ska ha på mina killar. H vill absolut ha skjorta men jag hittar ingen fin - tips mottages tacksamt! Åh, det lät spännande! Hade hon hittat mkt? ~nyfis~
    nej inte mycket alls men jag är nöjd orange/vit body + leggings Katvig och midiapplelinne cerise
  • Zvartaliljan
    agster skrev 2008-11-15 21:15:30 följande:
    köpte klänningen i grön midiapple på OTT sist och den färgen är heeeeelt underbar!!
    ÅHHHH *vill haaaaa*   
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11