Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Fantastiska Skatt skrev 2008-11-13 22:27:11 följande:
    Ha ha ha  va de små liven får för sig Skatten fick för sig att avbryta tandborstningen och borsta toalettstolen ist  
    Ja det brukar Maia också tycka är roligt, men gjorde det en gång med mammas tandborste och då jäklar fick hon skäll!! URK!!

Hon är fortfarande vaken här...måste stänga av nu o få henne i säng. GODNATT!
  • Zvartaliljan
    LA Woman skrev 2008-11-14 08:59:15 följande:
    Goodmorning Idag funderar jag på att gå och sHoppa ett par nova star jeans till min jeanshatande dotter (mudd i midjan kan ju funka ) I eftermiddag ska jag in och röntga skallen *duktigt nervös nu*
    Godmorgon! Usch vad jobbigt med röntgen, hoppas allt går bra *kram*
    Men du, hur ska vi göra med dina strumpbyxor???? Totalt glömt dom ju!
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 09:17:06 följande:
    håller tummarna att allt går bra men det gör det ska du se..själv har jag en 5 åring här idag fullt ös hela dagen o så kommer LOVELIVA med sina tre ligister idag oxå... det blir fullt hus kan man säga  men såå kul att barnen äääntligen ska få träffas får väl se om de slår ihjäl varandra
    Men åhhh vad roligt ni ska ha idag då! *avis* Här ska flyttas o städas  Maia ska få åka hem till kusinerna
  • Zvartaliljan
    Fantastiska Skatt skrev 2008-11-14 10:09:04 följande:
    Supersupersuperfina Maia!! Hon ser alltid så busig och lycklig ut
    ja för tillfället iaf Kan vara världens tjurigaste och trotsigaste unge också! Men just på morgonen brukar hon vara lite snällare.

Åh idag ska Butte kolla efter lite åt Maia på OTT. Så skoj, hoppas hon hittar nåt fint
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:17:10 följande:
    ring om du får tid över i flytten ;)
    Vi har tid över nu Väntar på att pappsen ska ringa, sen ska jag köra o möta upp honom i Emmaboda. Men det lär inte bli förränns efter lunch någon gång för han skulle till skogen o jaga först *suck*
    Maia bara springer o skriker efter mormor och morfar här nu...skulle inte nämnt för henne att hon skulle få åka till dom o kusinerna idag för hon blir som tokig!

Grattis till Herman på 5-årsdagen  (=saft )
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:26:58 följande:
    Men hur dags kommer Anna då?? Åhhh jag vill ju träffa Hilda, Love o Melker ju Varför var ni tvungna o träffas just idag för *attans*
    Hon får allt ta o komma ner hit en gång till innan vi åker till Argentina
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:31:35 följande:
    tackelitacktack :)
    Vet inte...ska ringa o kolla med pappa men det lär ju inte bli förränns runt 1 om jag känner pappa o hans jagande rätt...*hopplös*
    Men inte får du väl plats med oss hemma också?? Hela huset fullt med ungar då ju
    melizza skrev 2008-11-14 10:31:23 följande:
    superfina kläder Maia har idag....lilla busen som skrämmer mamma *ha ha*ångrar att jag inte köpte en sån klänning till Stella...jag beställde därifrån men bara en tröja och en mössa för klänningarna såg för gulliga som till bäbis men den var ju superfin på Maia *gråter en skvätt*
    Ja den är helt underbar *älskar* dock var den verkligen i minsta laget trots att jag tog strl.100! Hon kommer nog kunna ha den max en månad eller två och den kommer ju ändå inte bli använd i Argentina så alltså typ 3 veckor (jisses vad vi är nära resan nu!!!) som hon får använda klänningarna intensivt.
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:32:21 följande:
    det värsta är att det regnar tänk o ha alla hulliganer inne en hel dag
    haha, KATASTROF!! Men om Maia o jag skulle komma så blir det iaf bara för en timme eller så
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:42:24 följande:
    jaja det kan bli kul men jag kan ringa när anna kommit
    Gör det!
    Emmsan skrev 2008-11-14 10:50:00 följande:
    hmmm är denna FÖR flickig till melker om man har bruna velourisar till????www.luckylittleme.se/product.asp?product=1504...
    Absolut inte! Unisex ju. Kan ju ha gröna byxor till annars
    kristinah skrev 2008-11-14 10:39:35 följande:
    har de fortfarande utförsäljning? (OTT)
    Ja hela helgen vad jag förstått?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11