Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Emmsan skrev 2008-11-14 21:41:26 följande:
    malouuuu var skriver man koden på LLM???
    "

Vi drar 20% av priset vid köp av två varor och 30% vid köp av minst tre varor. Erbjudandet gäller alla varor från Molo, Ej sikke lei, Katvig, Mini a Ture och Petit by Sofie Schnoor, du får gärna blanda märkena. Skriv: nyhetsbrev i kommentarfältet. Erbjudandet gäller inte redan nedsatta varor. Betalar du med banköverföring skickar vi ett mejl med det nya beloppet du ska föra över. Betalar du med kort drar vi det belopp som blir när rabatten är avdragen (beloppet är bara reserverat när du godkännt din beställning, och dras först när vi expiderat din order).

Lägg märke till att vi dessutom har gjort en kategori som är för alla, med 30% på utvalda varor (till torsdag den 20:e november). Finns det varor i denna kategori som ingår i vårt erbjudande till dig, så får du inte extra rabatt om du köper den gällande varan, men den ingår som en av dina 2 eller 3 varor (eller fler)."
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 21:47:39 följande:
    åhhh emma fattar tackelitack  tusn då jag skulle ju ha småfolksbodyn fattar ni att tomas sa att den va helt OK????

Den är så fiiiin ju
    Jag är glad för att det gällde allt Katvig, även det nya, så nu fick ju Maia en röd/rosa klänning ändå Och brun/bruna strumpbyxor som lär passa till en massa av hennes klänningar o så den turkosa stjärnhuvan som lär passa till regnbågsoverallen va?

Har dessutom två huvor på väg hem från TS, uttrar och en orange stjärnhuva *utökar mössamlingen*

• Zvartaliljan

Emmsan - Ja den turkosa med svarta och gula stars. Det är ju turkosa ränder och gult o svart i overallen så lär ju passa fint

• Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2008-11-14 22:01:26 följande:
    Tackar! Ja, det var dyrt, minns ej vad det kostade, beställde via butik från IdaT direkt. tror det var närmare 400 kr plagget? Men jag fick 15% av priset på hela beställningen eftersom IdaT segade - väntade i 6 v på leveransen!!
    Underbara bilder du la in!
    beställde du också från bus och rackartyg??
    Jag gav typ 279 för velourbyxorna tror jag...och sen 15% på det. Sååå dyra var de inte. velourjackan tror jag dock skulle kosta 379 eller nåt
    Tog ju 6 veckor för mitt att komma också! Men sååå nöjd är jag, speciellt med underbara jackan som använts idag igen, bilder kommer snart i BT
  • Zvartaliljan
    Incommunicado skrev 2008-11-14 22:06:54 följande:
    Tackar!  ok, då köpte vi samma! Ja det var jackan som kostade runt 400 kr. Sen köpte jag axelremsväska till mig för över 400 kr, men 15% satt fint! Ja in med bilder!
    Nu är bilderna inne Alltså den där kappan är nog ett av de få plaggen som jag aldrig kommer kunna sälja för den är bara för underbar, o skulle man sälja den o sen få en till liten så skulle den ju vara stört omöjlig att få tag på! Så nej, den där kappan blir nog ett "sparplagg" Absolut *säger jag nu*
    Hoppas de gör fler såna kappor till nästa år, vill ha igelkottar!
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-14 22:15:35 följande:
    loppan - fina ida t kappan !!!!! Gick det bra att tvätta den efter Danmarksresan ?
    Ja det gick fint! Syns ingenting på den. Köpte en tandborste och gnuggade bort allt försiktigt med kallt vatten. Ser ut som ny igen
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-14 22:18:33 följande:
    Vad bra !!!! Oj !!!! skämms som en hund  kom på att jag ska föra över lite cash till dig, gör det nu i kväll, totalt glömt bort
    Ingen fara. Har inte ens kollat kontot idag *vågar inte* Generad

Måste nog gå o nana snart...ska ju upp tidigt o fortsätta med sista packningen o sen städa *suck*
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-11-14 22:20:51 följande:
    Oj vad hände?
    Maia blir lätt åksjuk, och det var en lång resa så då går det som det går. Ska inte åka i fina kappan
  • Zvartaliljan
    Emmsan skrev 2008-11-14 22:23:39 följande:
    hrmffff det kan JAg berätta ;) lilla älskade maia blev åksjuk o kräktes i sin nya fina jacka i i emmas fika påse hahahha
    tänk om du inte haft påsen då! Då hade fasen hela stolen o sätet varit fullt också! Tur att Emma har reflexer
  • Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-11-14 22:24:47 följande:
    tur vi hade fikat ussh ja stackars Maia
    och allt lilla Anna kunde tänka på var "NEEEEJ nu blir vi ännu mer försenade och jag får inga kaniner!!!!" eller hur, erkänn nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11