-
nää här vägras det mat med ska faktiskt prova med välling idag vill inte sluta amma men han kanske behöver något mer på kvällen så han sover...blir tokig här han vill dessutom bara bli buren runt runt hela tiden...agster skrev 2008-11-28 10:28:36 följande:Så han vill inte heller sova - Jonathan är också inne i en sån period. Gnäll och kläng och väldigt mammig, jag har tom fått gå tillbaka till att amma mer för han vägrar mat. Fin shopping!!
-
hej var kan man se molos nyhter som kommer sen skulle ju hemskt gärna vilja se dalmatinerna
-
heeej heej svänger förbi en snabbis mamma är på besök så det blir inte så mycket data
super fina bilder i BT som vanligt
-
heeej
usch blev så himla besviken fick ju hem lamm luvan i veckan & idag provade jag den på lilleman, och den passar inte honom så bra färg mässigt & på syrran var den förliten *blää*
-
haha ja ska prova en gång till imorgon annars så får den faktiskt åka lilleman har för många mössor redan & nelly vart super sur för att bääna inte passade henneTHEA och Grodan skrev 2008-11-30 21:07:35 följande:Perfekt, släng hit den bara
-
tackarDuntoffla skrev 2008-11-30 21:18:20 följande:Trist! Men vad söt sonen är i Cirkus och space!
tyckte det såg så roligt ut , sambon skakde dock på huvudet åt mig
-
Jätte fin kläning blir säkert super fint tror jag
-
man tackarButtelina skrev 2008-11-30 21:41:43 följande:sötnos du är jättefin i den!hilti: grattis på födelsedagen söt grabb du har som kryper Juliaochnelly: supersöt liten grabb i cirkus jen80: söta lilla ava
-
Ååå idag har jag & dotter gjort favorit sysslan rensat i garderoben..
det slutade med att jag insåg att jag verkligen måste sluta impuls shoppa till henne, hon är en super kräsen tjej & jag hittade säkert 10 tröjor & lika många kläningar som jag bara tvättat upp & hängt in men som hon aldrig andvändt, känns så trist men man kan verkligen inte ens muta på henne något ..tacka vet jag lillebror som inte kan protestera ännu
-
villka kalenderar är det som börjar idag?