Inlägg från: J esssica |Visa alla inlägg
  • J esssica

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-10 16:02:25 följande:
    Åh tack! De gamla jag har är bara 47 och de passar bra så borde ju nya 92 också passa! Vad bra, då ska jag beställa.
    Ja isåfall lär de ju passa. Jag mätte både gamla och nya nu och de låg alla däremellan så det verkar ju variera även om de är fran samm

säsong. Iofs så är de ju lite baggy på Kevin men funkar som muddarna håller de uppe. Då borde han kunna ha de länge då
  • J esssica
    maugu skrev 2008-11-10 16:04:16 följande:
    Idag är jag megauttråkad..varför är de sista dagarna av en grav så drryyygggaaa...suck...vet att jag kommer komma in och undra vart tiden tar vägen när bebben är ute Aldrig är man nöjd...
    Åh är det bebbedags snart? Vad fort det gått jue!!
  • J esssica
    maugu skrev 2008-11-10 16:12:08 följande:
    Jättefort-not Ja, nästa vecka så hoppas vi att den kommer ut..kommer säkert att gå in och rapportera och kanske en liten bild (kan inte fatta att det ligger en liten färdig bebis därinne-blev alldeles tårögd när man såg Liam i BT).
    Men guuud va spännande!! Blir ju nästan bebissjuk själv ju!! Då hoppas jag på fina bilder på bebis i små små danskkläder
  • J esssica
    ängeln83 skrev 2008-11-11 08:34:00 följande:
    Såklart Undra vad Liam får sin energi från egentligen, han äter ju så gott som ingenting förutom välling morgon/kväll, kanske 1 musbett på mackan, 3 skedar mat, det är väl ungefär vad vi får i honom på en dag.
    Han låter lite som Linnea när hon var mindre vääldigt petig med maten.
    Kevvan däremot äter hur mycket som helst!!
  • J esssica
    J esssica skrev 2008-11-11 09:05:25 följande:
    Han låter lite som Linnea när hon var mindre vääldigt petig med maten. Kevvan däremot äter hur mycket som helst!!
    kan ju tillägga att hon fortfarandeär väldans petig med maten även om man nu kan prata med henne och förklara att det är viktig tatt hon äter iaf lite.
  • J esssica
    LA Woman skrev 2008-11-11 09:16:57 följande:
    Tack!!! Jag hoppas också att allt ska ordna sig för det är tungt nu... De fick inte bort tumören på svärmor, den var alldeles för stor och satt illa till. Fick beskede i tisdags att det var kört Igår ringde dock läkaren till mig och berättade att de iaf ska försöka sig på cellgifter och på sätt hoppas de krympa tumören så att de i bästa fall kan operera bort det Nu hoppas vi bara att den svarar på cellgiftrena även om läkaren kanske inte gav de största förhoppningarna om det...
    Hoppas verkligen att allt ordar sig!! Massa kramar till er!!
  • J esssica
    Duntoffla skrev 2008-11-11 11:56:29 följande:
    Jag ligger på. Vad är PTS? Är det postens reklamation? Hon har själv sagt att hon ska kolla upp ang reklamation och återkomma. Mailade nyss och frågade om hon gjort det. Får se vad hon svarar. Hon har varit väldigt snabb i mail hitills. Så svårt det där med saker som försvinner.
    Va dtrist när saker inte kommer fram Fast det kan ju tyvärr hända att saker kommer bort. Tror det hänt mig så mycket som 5 ggr att jag inte fått paket. Har handlat om upp till 500kr varje gång. Har anmält till posten men det har inte hänt nåt för det
    Fast ibland kan oxå posten vara riktiogt seg ett paket jag ALDRIG trodde skulle komma kom efter TVÅ MÅNADER!!
  • J esssica
    JuliaochNelly skrev 2008-11-11 11:58:20 följande:
    jag tillhör ju dom som oftast lägger till 50 kr och får det rekomenderat om jag budat hem något över 300kr ...känns tryggare så . Själv har jag varit med och ett flertal gånger att min mamma postat saker till barnen som  aldrig kommit fram...
    Jag gör det vid köp över 400kr eller ibland vid mindre om det är nåt jag verkligen vill ha!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11