• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

agster skrev 2008-11-18 16:10:38 följande:
    åh näe.... nu har jag hittat lila overall i stl 104.... nu blev jag helt snurrig igen... den är ju så fin... men jag har ju beställt en annan... har man öppet köp även på reavaror i nätbutiker? Det har man inte va´?
    läste under köpvillkor och där stod inget att öppet köp inte gällde rea....! Ska jag ha grön eller lila nu då?? Fy vad velig jag är....!
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-18 16:15:08 följande:
    hm.. är det inte så att man inte kan få pengarna åter på rea? Bara typ pengarna tillgodo.. Eller har jag alldeles fel?
    hmmm, får nog kolla det ordentligt
  • Nova76
    Godkväll!

Helle - vad fin kille, luva och overall! Den ser ju ut att passa bra! Är det den gamla eller nya modellen storleksmässigt?

Åh vad sugen jag är på pingvinerna, ska jag eller ska jag inte... kanske ska hoppas på att det kommer fler på T! Känns lite saftigt bara med 240 kr + frakt på 29 kr...
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-18 19:40:37 följande:
    jag gör alltså hela almanackan i photoshop...även själva datumdelen. sen framkallar jag på A4-papper och binder ihop den själv.Här är ett exempel på hur en sida kan se utklickbar
    åh vad fint!!! Tar det lång tid själva "görandet" när man väl bestämt motiv osv?
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-18 19:44:46 följande:
    om du pratar om väpnarluva så håller jag med om att det låter lite saftigt att betala 270 kr för en. Eller så löser du det genom att handla mer saker därifrån...då blir ju frakten inte lika dyr
    ja, jo, det är ju det, har liksom precis beställt därifrån och paketet är skickat så det känns lite extra onödigt... får se hur jag gör... att jag inte kom på det tidigare... ja, ja
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-18 20:10:25 följande:
    Ja det är ju det som är frågan ? Men gamla verkar det som. Sägs ju att de nya inte har stjärna på luvan och det har den här. Ska fråga min säljare tänkte jag från vilket år den är. Pingvinerna är såå fina till. Har du is i magen att vänta ?
    det är frågan... åh, denna bildtråd alltså, den är helt livsfarlig för en shoppingtok!!

Äntligen sover J nu också, det tar sin lilla tid ibland...

Butte - fina bilder och snygga frissan!!

Fina fotobilder ni andra också!

FL Lisa - tror du att jag kan få din mall med månaden? Ska börja lite smått hade jag tänkt
  • Nova76
    FL Lisa skrev 2008-11-18 21:36:38 följande:
    självklart. bara inboxa mig din mailadress så kommer den så fort jag får tid. har just nu en klängig alvini famnen som vill hjälpa till att skriva på tangentbordet
    vad snällt, tack  Inboxar dig!
  • Nova76

God morgon i tråden!

Här är det två barn hemma idag igen. H är piggare men han får stanna hemma en dag till, vill ju inte dra hem nåt nytt skit från dagis... Sen har lille J börjat bli förkyld och sjuk han också... I natt var ingen rolig natt om jag säger så.

Smileycat - fin shopping Härligt att storshoppa lite ibland

Idag ska vi nog försöka oss på att pyssla lite, jag och H. Tänkte fixa lite med egentillverkade julkort, ska bli "intressant" när man har en 2½ åring med i bilden Och sen ska vi prova Molo overall senare idag, hoppas den gröna färgen är ok, men annars har jag också lagt undan en lila så vi får se hur det blir!

• Nova76
    EnilemmE skrev 2008-11-19 11:27:08 följande:
    Hmm, så får man tänka om igen!! Var kan jag hitta lite MAT-jackor, så jag kan kika på dem??
    Zvartaliljan skrev 2008-11-19 11:29:13 följande:
    åh de fanns ju någonstans till 45% rea med någon kod...nu kommer jag bara inte på vart
    EnilemmE skrev 2008-11-19 11:34:05 följande:
    Åhh, tänk tänk snälla du!!
    http://hanazacka.jetshop.se/
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 11:40:15 följande:
    Räddaren i nöden Såå fin Katvigkille i BT -tror nog att en sådan får lov att flytta hit
    Ja, den är helt underbar, lillkillen fick den i suit också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11