• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

God eftermiddag

Fick hem den gröna Molo overallen idag och den var faktiskt finare än vad jag trodde den skulle vara Får se vad sambon säger ikväll, om vi ska behålla eller ta den lila?  

Båda barnen sover... så skönt med ett par minuter för sig själv... Lite sent egentligen för H men är man förkyld och lite krasslig så... stackars liten

Räcka ut tunganGODIS Räcka ut tunganmåste jag också ha ikväll! Var löjligt sugen igår men då blev det inget, så jag får ta igen det idag

• Nova76

Hej!

Här är det full aktivitet med en massa erbjudande och grejer... shit det drar alltså redan igång!

Hann precis in och beställa en brun/grå suit från ESL, kunde inte motstå det priset. Är det adventskalendererbjudandet för ikväll?

Varför vill man inte gå och lägga sig på kvällen när man är 7½ månad? Herre gud vad envis han kan vara... Då får han vara med mig på soffan ett tag tills han blir uttråkad helt enkelt Och jag ska dricka te - och äta godis!

• Nova76
    Helle skrev 2008-11-19 21:58:16 följande:
    Hur är Molos orangerödrandig suit i storlek?
    har stl 74 till J och den är perfekt just nu
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-19 22:05:28 följande:
    Tack då borde jag nog ta 80 till G. Hur stor är J nu igen?
    nu är jag kanske lite sent ute, sambon skulle surfa lite, men 80 blir nog bra till G.
    Vet inte riktigt hur lång J är, ska till BVC på fredag.
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-19 22:20:59 följande:
    Såg du att tofflan skrev att den är stor. Nu är jag förvirrad
    jag tycker inte att den är stor... mindre än den blå med orange stjärnor (den har du väl?)fast det också är en 74:a
    kan det vara skillnad på den röd/orange och den grårandiga??!
  • Nova76

Är Tjolla här? Såg en Småfolks tröja som hon köpt ett antal sidor bak. Det var med grävmaskiner... Var är den köpt? Någon som vet?

• Nova76
    Helle skrev 2008-11-19 22:27:39 följande:
    Jag har den här i 74och den här Kan du jämföra med någon av dem tror du?Visst hade du väl ingen bild på J när han har den på?
    kollar med en gång, brb!
  • Nova76
    Helle skrev 2008-11-19 22:29:17 följande:
    Ja jag har ju beställt redan så det får väl va så ... Han kan väl ha den länge då antar jag
    den randiga är ca 2 cm längre i benen och ca 1,5 cm längre i grenen i stl 74
    tror nog 80 blir bra till dig ändå, köpte själv 80 i den brun/grå randiga
  • Nova76
    agster skrev 2008-11-19 22:34:31 följande:
    den randiga är ca 2 cm längre i benen och ca 1,5 cm längre i grenen i stl 74tror nog 80 blir bra till dig ändå, köpte själv 80 i den brun/grå randiga
    eller inte till dig, till G såklart
  • Nova76
    Smultronhjärta skrev 2008-11-19 22:30:00 följande:
    Finns på Poppilopp
    Buttelina skrev 2008-11-19 22:31:16 följande:
    finns på poppilopp
    tackelitack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11