• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

lillronya skrev 2008-11-16 21:04:37 följande:
    Hur lång tid brukar det ta att få lev från LLM? *otålig*
    har du fått bekräftelse mail? Alltså med den nya summan och så??
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 21:17:34 följande:
    Japp det har jag och det har jag betalt.Så det lär ju dröja några dagar, förstås.
    men...det har inte jag fått. När beställde du?
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 21:19:25 följande:
    Igår beställde jag. Sen eftermiddag...
    jag beställde i fredags kväll, konstigt... får nog maila och kolla. Det första mailet har jag ju fått men sen inget mer...
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 21:22:09 följande:
    JA kolla upp det. Jag fick mail ganska snabbt. Men så var det fel summa så jag protesterade lite. Fick svar med rätt summa sent igårkväll.Så det verkar jättekonstigt att du inte har fått.
    Iofs betalade jag med kort och det stod att man fick ett mail med rätt summa om man betalade med banköverföring. Man får kanske inget när man betalar med kort. Hur betalade du?
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2008-11-16 21:24:44 följande:
    Heeej hejj nu har sambon min åkt igen...är verkligen skit trist att vara själv i veckorna.Men då är det ju tur att denna underbara tråd med alla trevliga girls finns
    Ja, du måste ha det tufft...... vet inte om jag pallat att vara själv med 2 småttingar i en vecka... men man hade väl vant sig... Hur gammal är stora tjejen förresten?
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 21:26:37 följande:
    Jag betalade med banköverföring.
    fick svar nu, man fick bara mail om man valde banköverföring! Så allt var frid och fröjd!
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 22:10:54 följande:
    Å vad bra!VAd beställde du?
    Jag har ju kärat ner mig i Katvigs nya gröna ränder och midiapple  så det blev 2 heldräkter till J och en tröja till H... Vad beställde du?
  • Nova76
    JuliaochNelly skrev 2008-11-16 22:14:08 följande:
    ÅÅÅ fl är helt super jobbigt ju ut och in hela tiden *blää*
    ja, såhär segt har det inte varit på länge tycker jag....
  • Nova76
    lillronya skrev 2008-11-16 22:17:01 följande:
    Fina köp!Jag har beställt den svarta IdaT-overallen med hajar och de orangerandiga molobyxorna med långa muddar.En kompis beställde en molosuit, så vi kom upp i tre plagg. Premiär på molobyxor här, blir det!!
    Finfina köp du med!

Ja, det blev väl egentligen en extra heldräkt för mig för att jag skulle komma upp i 3 plagg, bra försäljningstrick det där.... !

Nu får det nog vara lugnt fram tills kalendrarna drar igång. Denna tråden är fullkomligt livsfarlig, men ack så trevlig och beroendeframkallande

Dags att gå och sova och försöka sova bort en tradig förkylning som jag inte vill ska bryta ut ordentligt.... bläääää..... godnatt!!
  • Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2008-11-17 07:51:38 följande:
    Go morron!Va skoj att FL funkar så bra *ironisk*
    God morgon!

Idag har jag båda barnen hemma. H och jag är kanonförkylda... suck... J har klarat sig än så länge, peppar, peppar! Jag var ju precis förkyld och trodde att jag skulle vara förskonad ett tag, men, men...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11