Inlägg från: svischan |Visa alla inlägg
  • svischan

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Hej och godkväll!
    Jag har blivit faster idag!! Till en liten pojke *SÅÅÅ GLAD*
    Då kan jag juh shoppa bebiskläder på molo också juh, ännu roligare att shoppa då juh! 

• svischan

Preggi, rosa bubblan, duntofflan mf: Jag är sååå glad över lille kusinen, och M är det med. Hon har inte pratat om något annat den sista tiden (han föddes efter igångsättning i v 43+1, så vi har juh väntat ett tag=)

Jag bara funderar på vad molo haft i pojkväg tidiagre, jag har aldrig kikat så mycket på det...

• svischan

WOW vilka fina bilder i BT! Snacka om att bli inspirerad!!! Sparade du något i 104 till mig Butte?Förvånad

• svischan
    Buttelina skrev 2008-11-05 23:14:33 följande:
    oooh yes!! Där var MASSOR i strl 104-116. du kommer dööööö. leggingsen kosatde 50dk bara !!!!
    50 spänn! Det är juh i princip gratis! Vad kostade tjejbyxorna med mudd nere?? Och en vanlig tröja?
  • svischan

Jag såg att någon (lillronja?) hittat velourbyxorna med garnbollar på, såg du dem i 104 eller 110? Vilken färg som heslt!

Buttelina skrev 2008-11-05 23:18:21 följande:
    75 dk för muddbyxorna och 125dk för en tröja.
  • svischan
    svischan skrev 2008-11-05 23:21:26 följande:
    Jag såg att någon (lillronja?) hittat velourbyxorna med garnbollar på, såg du dem i 104 eller 110? Vilken färg som heslt!
    Jag är så exalterad att orden bara slängs fram här. Jag har juh fått en följeslagare också, Stormis, ska bli kul att träffa henne!
  • svischan

Butte, jag funderar på vad jag ska packa mina grejer i. Hur packade du ditt? Bag? Hur stor krävdes det då? Jag har aldrig shoppat så många plagg på en gång nämligen, så jag vet inet hur stor plats de tar=) Jag har plockat fram en gammal ryggsäck ur klädkammaren, men funderar på om den är för liten...

• svischan
    1 och 1 är 3 skrev 2008-11-05 23:24:32 följande:
    Tror de va butte... men inte velour väll!?!?
    Jag tänkte på velourbyxona med mudd och två hängandes garnbollar. Såg i BT nu att det var lillronja som hittat dem. Jag har dem i grönt hemma och de är stora favoriter, så vill helst ha alla färger i de kommande storlekarna=)
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-11-05 23:32:08 följande:
    man får bra plastpåsar där! eller sopsäckar som de delar ut velourbyxor med garnbollar fanns i strl 104. fanns gröna och grå med rosa muddar
    hurra! då kan jag köpa på mig lite=) Hur var det med klänningar?
  • svischan
    Buttelina skrev 2008-11-05 23:32:08 följande:
    man får bra plastpåsar där! eller sopsäckar som de delar ut velourbyxor med garnbollar fanns i strl 104. fanns gröna och grå med rosa muddar
    Men inte kan jag väl kånka hem kläder i en plastsäck ända till småland????=)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11