Vi som shoppar danska barnkläder del 11
Hej och godkväll!
Jag har blivit faster idag!! Till en liten pojke *SÅÅÅ GLAD*
Då kan jag juh shoppa bebiskläder på molo också juh, ännu roligare att shoppa då juh!
Hej och godkväll!
Jag har blivit faster idag!! Till en liten pojke *SÅÅÅ GLAD*
Då kan jag juh shoppa bebiskläder på molo också juh, ännu roligare att shoppa då juh!
Preggi, rosa bubblan, duntofflan mf: Jag är sååå glad över lille kusinen, och M är det med. Hon har inte pratat om något annat den sista tiden (han föddes efter igångsättning i v 43+1, så vi har juh väntat ett tag=)
Jag bara funderar på vad molo haft i pojkväg tidiagre, jag har aldrig kikat så mycket på det...
WOW vilka fina bilder i BT! Snacka om att bli inspirerad!!! Sparade du något i 104 till mig Butte?
Jag såg att någon (lillronja?) hittat velourbyxorna med garnbollar på, såg du dem i 104 eller 110? Vilken färg som heslt!
Butte, jag funderar på vad jag ska packa mina grejer i. Hur packade du ditt? Bag? Hur stor krävdes det då? Jag har aldrig shoppat så många plagg på en gång nämligen, så jag vet inet hur stor plats de tar=) Jag har plockat fram en gammal ryggsäck ur klädkammaren, men funderar på om den är för liten...