Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Helle skrev 2008-11-05 22:07:09 följande:
    Hmm, då har jag nog förvirrat mig då jag sett på TS nån gång och trott de var äldre
    De dyker nog upp på vårens lagersalg
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-05 22:21:11 följande:
    *lufttorkar*Tyckte faktiskt att det fanns mest flick som vanligt eller underbara print i smått..Dreng 86 och framförallt 92 sa det bara poff och så vart det urplockat
    Jag tycker att det har sett ut så enligt bilder från senaste lagersalg Är det så att det föds mer pojkar än flickor i Danmark och därför mindre pojkkläder kvar på lagersalg?
    Är det värt att åka från Sthlm om man har en kille?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 22:23:25 följande:
    din lille lufttorkare håller med dig!!! inte alls mycket i pojk 86 och 92
    Så trist! Vill ju ha massa fina "killkläder"! I alla fall sånt utan puffärmar
  • Duntoffla
    seadwarf skrev 2008-11-05 22:23:03 följande:
    Tack :)Mm, det är ju nästan fånigt hur glad hon ser ut på alla bilder Söööta Noel också i lammhuvan
    Tack! Min lilla köttbulle
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 22:27:14 följande:
    ja jag också hade jag inte haft isabel att handla till där så hade jag nog varit liiite missnöjd
    Ja, det är ju smidigt med båda sorter

Var det mycket av vårens kollektion?
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2008-11-05 22:29:11 följande:
    Jag tycker det är värt det om inte så för upplevelsen och kicken man får...sen beror det ju på hur mkt Molos man redan har hemma oxå
    Ja, jag har ju inga Molos nästan

Men om det är mycket från höstens kollektion i vår så blir jag nöjd. Då behöver jag inte gamla kollektioner
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-11-05 22:31:45 följande:
    ja där var en del...
    Ok. men då hoppas jag på att denna kollektion finns i MASSOR i vår *gladare nu*
    Plummy skrev 2008-11-05 22:32:32 följande:
    Haha...det ska börjas i tid!
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2008-11-05 22:40:43 följande:
    Mitt i allt Molosnack Katvigs nya winter kollektion.. vet ni om den finns på fler ställen än på LLM?
    Liten på Landet har lite Katvig winter. Den röd/cerisa klänningen var ju underbar!!
  • Duntoffla
    Plummy skrev 2008-11-05 22:45:55 följande:
    Men jag måste vara yr, det var ju LPL jag menade!! Vet du om dessa kläder kommit till nån mer shop? Cerise/röd var superfint! Men skulle göra köpa både klänning och suit el. body i samma färg..
    Men de hade lite Katvig  på LLM också. Under jul nytt! Velouren i de färgerna var superfin!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11