Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

Stromis: superfin shopping!!!

Ängeln: Söta lillkillen då!

• SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 12:58:18 följande:
    här är kombon med lindex kjol
    Åhhhh vad fint! Då måste man ju till lindex nu ju
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-01-02 13:02:53 följande:
    Men gud vad gulligt! K är fortfarande inne i försöka-äta-kameran-mode .Fick ut dagens skörd i bt. Upptäckte att Katvigs velour skiiljer sig. Hade en 74 hemma och den är mkt mindre än den 74 jag köote idag. Fast det var bra, hade velat ha 80 så det kan man ju säga att jag fick nu. Gäller att bunkra dessa när man springer på dem!Isako, helt fantastiskt sött!!Ängeln, vilket härligt rum med massa fina barn!Tjolla, fin kombo med turkos och orange. Myyys!Jacao, mycket fint Småfolk på småfolket!
    hihi tack
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 13:04:11 följande:
    hmm hoppas att den finns kvar förresten kom på att jag köpte den i slutet på sommaren tror jag men det finns sääkert ljusrosa på tex hmtjolla: söta milo med sin traktor under bordet och fina idat kombon med orange velour! och snyggopappan i katvig
    Ingen fara, hittade en fin ljusrosa från dunnis i lådan, en mörkare rosa från pop, en turkos från pop.... har en del kjolar i lådan som passar.
  • SmillaMilla
    tinkerbell74 skrev 2009-01-02 13:04:57 följande:
    Smilla - Urgullig mannekängmin Svea hade då! Grattis på namnsdagen!
    Tack Ja hon är verkligen söt när hon visar kläder Helt opartisk förstås
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2009-01-02 13:04:29 följande:
    Jo, det blev en del. Vill nästan få mail om att det är slut på Batiniki och Hippo nu. Ooa, det här svider i plånkan... Men när det är så här bra priser så måste man. Och pärlplattorna måste man ha till fullpris...
    Ja det förstår jag. Jag hoppas dock inte att mitt är slut på batinki Men kanske plånboken...... och sambon Fast hade gillade faktiskt dessa kläder så det gör inte så mycket.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-02 13:07:26 följande:
    amen vad perfekt ursöt liten mannekäng du har
    hihi tack
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11