Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 11

tinkerbell74 skrev 2009-01-04 12:31:10 följande:
    Kul! Japp, jag fick just min sista orderbekräftelse och allt fanns. Ja eller de orange Molobyxorna med lila mudd så fick jag ta 98 istället för 92 men annars så fanns allt. Jätteglad att jag fick den blå/lilarandiga Molon med rosa kanter! Nu kommer Alice att bli så fiiin!
    Åhhh vad kul! Väntar på bild  
    Men då beställde jag före dig? För jag fick just de byxor i stl 92
  • SmillaMilla

Gahhhh jag vill bli friskt! Vaknade upp med feber i morse. Sambon skall till Madrid hela veckan o stackars mig kommer vara hemma med tre barn! Måste måste bli frisk! Men chans till shopping.

• SmillaMilla
    maugu skrev 2009-01-04 12:57:20 följande:
    Fina bilder i BT..cool frizz  på E och snygga kläder förstås..Smillamilla-vilken goding S är..jag älskar prickarna och kombon -de beställdes idag i två olika  storlekar (bodies) till de fina kattvelourbyxorna  jag har sedan tidigare..
    hihi tack ja prickarna är supefina. Tillochmed sambon min gillade dessa kläder
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:00:35 följande:
    Krya på dig
    Tack Avskyr verkligen att vara sjuk o speciellt när sambon far på "arbetsresa". Han jobbar ju med fotbollslaget athletico madrid o skall nu se en match.
  • SmillaMilla
    maugu skrev 2009-01-04 13:01:56 följande:
    Får jag bara fråga; hur håller de i tvätten?Försvinner det gråa?Usch och fy-jag gnäller om att sonen är sjuk, jag själv hängig och yrslig-konstant sömnbrist men vi är två vuxna  iallafall och så är du sjuk och ska vara hemma med 3 själv..hoppas du piggnar på dig lite..styrkekram
    Vet du har jag har aldrig tvättat dem. Svea fick på sig dem trots att de inte var tvättade. Blev för kär i dem så jag kunde inte hålla mig. Kan komma med rapport nästa vecka. För denna vecka lär det inte bli något tvättande.

Låter inget kule med sjudomarna och sömnbristen! Krya på er!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2009-01-04 13:04:29 följande:
    haha vet du vad. jag tittade nyss i bildis och lillebror sitter här i mitt knä. när bilden på svea kom så sa alexander "ohh, titta mamma, flickan sööööt"
    Snyft vad gulligt. Jag blir ju riktigt rörd. Men visst har jag söt flicka (och pojke) .
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2009-01-04 13:03:37 följande:
    SmillaMilla: Vad fint det blev med kjolen till älgar och prickar! Tänkte faktiskt föreslå precis den kjolen häromdan när du efterlyste tips, den matchar ju kantbanden på tröjan Och alla andra barn i BT är också himla fina, söta lockar på lilla jessie
    Åhhh tack.

Dina barn var ju bara sååå underbara i hummel kläderna!!!
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:05:23 följande:
    Vilken taskis Du får hämnas en annan gång, ge honom skuldkänslor så du får massa pengar att shoppa för när han är borta
    ha ha ja det skall jag göra
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2009-01-04 13:07:26 följande:
    Jätte fin bild i bt
    Tack! Vad du är gullig!
    Buttelina skrev 2009-01-04 13:07:29 följande:
    ja riktigt gulligt han blev visst lite kär du har verkligen söta barn
    Låter som en lysande framtid för våra barn. Du har inte så tokiga barn du heller
  • SmillaMilla
    jacao skrev 2009-01-04 13:08:34 följande:
    Ja, vi gillar hummel
    Ha ha ja det syns! Men det var jättefint att matcha dem sådär. Inte för mycket utan lagom matchning.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 11