• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • jojoa75
    Eskobar77 skrev 2008-11-24 21:45:12 följande:
    Hur många bilder hade du??
    Hade tyvärr inte kvar mailet.. Den kostade typ 500 iaf. Sen fick jag rabatt för att de inte lev inom utlovad tid (fick den EXAKT samma dag som hon fyllde år trots att jag sagt att jag ville ha den senast två dar innan). Mailade med dom när den inte kom på utsatt dag o då fick jag rabatt på den, tror jag betalade 200 nåt.
    OJ vilket bra minne jag har!! *imponerad* Kommer varken ihåg antal bilder el pris, men den är fin iaf!!
  • Eskobar77
    jojoa75 skrev 2008-11-24 21:50:26 följande:
    Hade tyvärr inte kvar mailet.. Den kostade typ 500 iaf. Sen fick jag rabatt för att de inte lev inom utlovad tid (fick den EXAKT samma dag som hon fyllde år trots att jag sagt att jag ville ha den senast två dar innan). Mailade med dom när den inte kom på utsatt dag o då fick jag rabatt på den, tror jag betalade 200 nåt.OJ vilket bra minne jag har!! *imponerad* Kommer varken ihåg antal bilder el pris, men den är fin iaf!!
    Ok! Tack Låter bra!!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • iAnnaMaria

någon som har ett bra tips på vart man kan beställa fotokalendrar med bra kvalitet och till ett bra pris?

• mollan nu
    iAnnaMaria skrev 2008-11-25 07:25:22 följande:
    någon som har ett bra tips på vart man kan beställa fotokalendrar med bra kvalitet och till ett bra pris?
    Crimson, titta under frontweb.design
    http://www.crimson.se/
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Plummy

Finns det nå'n kod som funkar nu om jag vill beställa från HM?

• Betty2

Jag har frågat tidigare angående tips på billig/bra väggkalender, och fick en hel del svar. Nu har jag dock en lite mer specifik fråga. Jag har nu beställt en kalender till mina föräldrar från fujidirekt och är väldigt nöjd med den, bortsett från att den här helt i glansigt fotopapper. Det blir alltså lite svårt att skriva i kalenderdelen när det är sådant papper. Har ni något tips på annat ställe med fina kalendrar där kalenderdelen är i vanligt papper (fast gärna lite tjockare så klart, så den blir stadig)? Jag vet att det finns, men vet inte var... Och nu är det dags att beställa till svärföräldrarna.

• Bumsan80

Såg just på de nya rabattkupongerna från lindex att de nu skrivit in att de endast kan nyttjas 1 gång/medlem. Fungerar det att anv dem flera gånger?

• Line80
    Bumsan80 skrev 2008-11-25 11:58:06 följande:
    Såg just på de nya rabattkupongerna från lindex att de nu skrivit in att de endast kan nyttjas 1 gång/medlem. Fungerar det att anv dem flera gånger?
    japp det fungerar
  • Glad o Lycklig
    Betty2 skrev 2008-11-25 11:22:43 följande:
    Jag har frågat tidigare angående tips på billig/bra väggkalender, och fick en hel del svar. Nu har jag dock en lite mer specifik fråga. Jag har nu beställt en kalender till mina föräldrar från fujidirekt och är väldigt nöjd med den, bortsett från att den här helt i glansigt fotopapper. Det blir alltså lite svårt att skriva i kalenderdelen när det är sådant papper. Har ni något tips på annat ställe med fina kalendrar där kalenderdelen är i vanligt papper (fast gärna lite tjockare så klart, så den blir stadig)? Jag vet att det finns, men vet inte var... Och nu är det dags att beställa till svärföräldrarna.
    Jag har beställt kalender från önskefotto, förra året, jag tyckte inte att det var glansigt. Mer papprigt eller vad man ska säga. Den är väl inte jättetjock i pappret men inte heller supertunn, jag tycker den är helt perfekt. Vill man så kan man beställa så att det står årtal på framsidan, annars är det utan.

Tycker även priset är helt okej.
    *Wilma 060713 och Oliver 080621* wilmaocholiver.blogg.se
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!