• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Mamma Lindas

Hejsan
    en liten fråga den koden till halens,
    skulle använda den nu den på 25 % på hela ordervärdet det fungerar inte.
    Hur ska ja göra för att använda den ringde o skulle beställa ( ett wii fit) då gällde den inte på grund av att de va elektronik samt att de va inte "min kod" någon som kan hjälpa mig

• Xgirl83

Mamma Lindas skrev 2008-11-26 15:22:54 följande:

Hejsan en liten fråga den koden till halens, skulle använda den nu den på 25 % på hela ordervärdet det fungerar inte. Hur ska ja göra för att använda den ringde o skulle beställa ( ett wii fit) då gällde den inte på grund av att de va elektronik samt att de va inte "min kod" någon som kan hjälpa mig
    Ja det är ju precis som de säger...den gäller inte på elektronik. Brukar gälla kläder och hemtextil och sånt. Sen kan de ju också vara det att det inte är din kod, men jag tror bara det är nåt de säger. Tror de fungerar för alla.
  • Lokatt

nu när jag skulle handla på lindex så stog det såhär :"För att kunna ta del av våra erbjudanden måste ditt Lindexkort vara kopplat till din profil." I rutan där man skriver koder! Jag har ju handlat med koder andra månader utan problem?! hittar ingenstans hur man "kopplar till profil" heller, vad menas?!

• Solia
    Lokatt skrev 2008-11-26 17:18:52 följande:
    nu när jag skulle handla på lindex så stog det såhär :"För att kunna ta del av våra erbjudanden måste ditt Lindexkort vara kopplat till din profil." I rutan där man skriver koder! Jag har ju handlat med koder andra månader utan problem?! hittar ingenstans hur man "kopplar till profil" heller, vad menas?!
    Står likadant för mig men koderna funkar, eller iofsig jag får bara in en på 50 kr...
  • Hallontårta

Konstigt. Jag har använt min make som köpare då jag redan använt koderna själv. Han har inget kort kopplat.

Lokatt skrev 2008-11-26 17:18:52 följande:
  • sarismaris
    Elanje skrev 2008-11-26 22:03:55 följande:
    Funkar inte rabatten för Bamse Moccasinerna? Nån som vet?
    Nä, det funkade bara tillfälligt när Lindex hade nåt krångel i sitt rabattsystem! Den koden är till "2-pack babystrumpor gratis" egentligen!
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Solia

Någon som vet varför jag bara kan använda den ena "50 kr"-rabatten trots att jag handlat för massor mer än 200 kr?!?

• sarismaris
    Solia skrev 2008-11-26 22:52:55 följande:
    Någon som vet varför jag bara kan använda den ena "50 kr"-rabatten trots att jag handlat för massor mer än 200 kr?!?
    Så var det för mej också! Fast jag vet inte varför.. När jag först la in den "gamla" 50 kr-rabatten och sen knappade in den nya så togs den första bara bort automatiskt.. De går väl helt enkelt inte att kombinera kanske..
    Towa 051125 & Ella 080413
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!