• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • pipsa

försöker shoppa lite på hm shop men sidan krånglar förmig.  har nån anna samma fel eller e detmin data?

• lakki

först och främst... har nyss hittat hit! vilken rolig tråd! mindre bra kanske om man e smått beroende av shopping!

Mamma Lindas skrev 2008-11-26 15:22:54 följande:
    Hejsan en liten fråga den koden till halens,skulle använda den nu den på 25 % på hela ordervärdet det fungerar inte. Hur ska ja göra för att använda den ringde o skulle beställa ( ett wii fit) då gällde den inte på grund av att de va elektronik samt att de va inte "min kod" någon som kan hjälpa mig
    jag har nyss beställt wii fit på ellos med hjälp av en av koderna här "184112" rabatten gäller även på spelet... köpte en klänning också så hela paketet gick på 934 kr billigare än själva wii fit. (nu använde jag koden som är för mer än 1000 kr i kassan... istället för över 800 kr. )
    Hata mig inte för att jag är vacker, hata mig för att din pojkvän tycker det!
  • lakki

haha ännu bättre betalar med kort då blev summan 885:- WIIIII

Hata mig inte för att jag är vacker, hata mig för att din pojkvän tycker det!
  • Sommarpresent

I listan med Lindexrabatter finns det kuponger man kan skriva ut. Säger de inget i kassan om man har utskrivna kuponger med sig?

• Line80
    Sommarpresent skrev 2008-11-27 12:11:22 följande:
    I listan med Lindexrabatter finns det kuponger man kan skriva ut. Säger de inget i kassan om man har utskrivna kuponger med sig?
    nej va ska de säga.. det är ju nån som fått de på sin mejl från början. Bara shoppa på
  • Sommarpresent
    Line80 skrev 2008-11-27 12:35:28 följande:
    nej va ska de säga.. det är ju nån som fått de på sin mejl från början. Bara shoppa på
    Ok, tack!
    Jag fick aldrig via mail utan i en tidning.

*SKRIVER UT OCH GER MIG IVÄG TILL LINDEX*
  • anette 81
    Moonis skrev 2008-11-27 13:25:18 följande:
    HM har smygstartat sin rea på nätet
    är inte samma som har funnits där ett tag?
    Älskar Wilma född 080819 och min sambo Jimmy
  • livet leker
    Solia skrev 2008-11-26 22:52:55 följande:
    Någon som vet varför jag bara kan använda den ena "50 kr"-rabatten trots att jag handlat för massor mer än 200 kr?!?
    För att det är per beställning
  • MeNoLike

Någon som har en kod till ginza??

Mamma till tvillingarna Timothy och Maximilian 20070325
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!