Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del3!

Koden för gratis bamsemockasiner får inte jag att fungera på Lindex. Det står att den är registrerad och jag har testat att köpa något mer ifrån både baby och barn med det fungerar inte. Någon av er som koden fungerat för??

• Hallontårta

Ah okej, vi får ta bort den då. Fast det står promokod registrerad, lite konstigt..

lugnåsbo skrev 2008-11-21 08:30:02 följande:
    det är inte rätt kod... var en annan förut men jag tror ine den gäller.. den där funka ett tag bara för att det var fel på den.
  • Hallontårta

För mig fungerar den bara om jag inte har någon annan rabatt eller något annat erbjudande samtidigt. T.ex om man har 30% på ett plagg så får man inte 50:- rabatt. Lite dumt tycker jag. :> Men jag tror det fungerar om du har 30% på ett plagg sedan ett plagg till utan någon rabatt.

Tvillingmamma2007 skrev 2008-11-21 19:31:33 följande:
    Får inte 50 kr webshoppen lindex PR0812 att funka nån som har nåt tips?
  • Hallontårta

Jag har beställt vanliga kort från fujidirekt flera gånger och blivit lika nöjd varje gång. De har julkort också för ca. 4kr/st och det finns en länk för fraktfritt i rabattlistan. Om du är intresserad.

Eskobar77 skrev 2008-11-23 21:56:32 följande:
    Någon som har någon rabattkod hos Önskefoto? Är kvalitén på deras julkort bra??
  • Hallontårta

Tack för tipset!

Solia skrev 2008-11-24 09:58:14 följande:
    Har också fått mina julkort från Fujidirekt nu. Precis som ni säger mycket fina. Värt att notera är dock att de är ganska stora och kortet blir rätt mörkt. Kan vara bra att veta då man väljer kort kanske... Håller med hallontårta; bra erbjudande nu med fri frakt!
    Kul att ni säger att det blir fina kort, då ska jag också beställa våra julkort därifrån!
  • Hallontårta

Jag beställde fotobok på myphotobook.se (har dock inte fått den själv ännu men sett hur resultatet blir, jättebra!) Jag skrev in rabattkoden mintur och då drogs 150:-, fast jag tror att den koden är för en annan bok egentligen.

Eskobar77 skrev 2008-11-24 19:09:16 följande:
    Någon som beställt fotobok från Önskefoto då? Vet inte hur jag ska göra med julkorten - önskefoto eller fujidirekt. När jag skulle testa och göra på fujidirekt så kunde jag ladda in kortet osv men jag kunde inte föhandsgranska julkortet. Varför? Någon som varit med om liknande?
  • Hallontårta

Använder de rabattkoder?? Får du tag i en säg gärna till i så fall! Jag ska beställa spel därifrån.

Känslan skrev 2008-11-24 20:25:27 följande:
    Någon som har en rabattkod till Lekmer???
  • Hallontårta

Det finns att man kan fylla i kampanjkod iaf! Ska snoka runt lite jag med.

Känslan skrev 2008-11-24 21:02:58 följande:
    Haha det kanske de inte gör.Har blivit rabattkodsskadad ;)
  • Hallontårta

Konstigt. Jag har använt min make som köpare då jag redan använt koderna själv. Han har inget kort kopplat.

Lokatt skrev 2008-11-26 17:18:52 följande:
    nu när jag skulle handla på lindex så stog det såhär :"För att kunna ta del av våra erbjudanden måste ditt Lindexkort vara kopplat till din profil." I rutan där man skriver koder! Jag har ju handlat med koder andra månader utan problem?! hittar ingenstans hur man "kopplar till profil" heller, vad menas?!
  • Hallontårta

Uppdatera gärna rabattlistan också.

Siabellon skrev 2008-11-27 19:41:20 följande:
    Just ja: AMEX2008 ger 50 kr rabatt på köp över 200 hos Lindex!
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!