Rabattkodstråden - del3!
Koden för gratis bamsemockasiner får inte jag att fungera på Lindex. Det står att den är registrerad och jag har testat att köpa något mer ifrån både baby och barn med det fungerar inte. Någon av er som koden fungerat för??
Koden för gratis bamsemockasiner får inte jag att fungera på Lindex. Det står att den är registrerad och jag har testat att köpa något mer ifrån både baby och barn med det fungerar inte. Någon av er som koden fungerat för??
Ah okej, vi får ta bort den då. Fast det står promokod registrerad, lite konstigt..
För mig fungerar den bara om jag inte har någon annan rabatt eller något annat erbjudande samtidigt. T.ex om man har 30% på ett plagg så får man inte 50:- rabatt. Lite dumt tycker jag. :> Men jag tror det fungerar om du har 30% på ett plagg sedan ett plagg till utan någon rabatt.
Jag har beställt vanliga kort från fujidirekt flera gånger och blivit lika nöjd varje gång. De har julkort också för ca. 4kr/st och det finns en länk för fraktfritt i rabattlistan. Om du är intresserad.
Tack för tipset!
Jag beställde fotobok på myphotobook.se (har dock inte fått den själv ännu men sett hur resultatet blir, jättebra!) Jag skrev in rabattkoden mintur och då drogs 150:-, fast jag tror att den koden är för en annan bok egentligen.
Använder de rabattkoder?? Får du tag i en säg gärna till i så fall! Jag ska beställa spel därifrån.
Det finns att man kan fylla i kampanjkod iaf! Ska snoka runt lite jag med.
Konstigt. Jag har använt min make som köpare då jag redan använt koderna själv. Han har inget kort kopplat.
Uppdatera gärna rabattlistan också.