Inlägg från: Hallontårta |Visa alla inlägg
  • Hallontårta

Rabattkodstråden - del3!

Va? Om rabatten gått igenom syns redan i kassan, steg två.

Känslan skrev 2008-11-27 23:26:22 följande:
    Om du försöker göra en beställning nu så syns inte rabatten.Det syns först när du får ett mail från ellos att ordern är mottagen.De lägger ner en viss tid på kvällen.
    De koderna i rabattlistan fungerar inte med elektronik eller spel men tidigare i tråden så skrevs en rabattkod som fungerar.

Uppdatera gärna rabattlistan istället för att lägga in koderna här..
  • Hallontårta

Jag vet inte hur det är med andra kalendrar, men jag gillar att se namnsdagar och de gör man inte på vistaprints.

En annan rolig grej de har, som jag var på väg att beställa men ångrade mig, är kylskåpsmagneter. =) Det står gratis men de kostar 39:- tror jag det var, men då är det 10st.

• Hallontårta

Det brukar bara gå en gång, vilken är det som fungerar flera gånger?

Wailea skrev 2008-12-01 17:17:21 följande:
    Hur många gånger går det att använda koderna för Lindex i webshopen? T.ex 50kr rabatt vid köp för 200kr? Någon som vet var den koden kommer ifrån eller den med 50kr rabatt och vad det står på originalet? Verkar ju fungerar hur många gånger som helst men känns lite suspekt att man egentligen får göra så....
  • Hallontårta

Det fanns för butik också men de gick ut 30/11.

PcoBella skrev 2008-12-02 17:21:54 följande:
    Hej!! Är ny här i tråden....så jag har en fråga!! Koderna....är det bara när man handlar online...eller kan de även anv i butik?? Verkar som de flest är för online-shopping! Letar nämligen efter ngn rabatt på Lindex (butik). Mvh, Bella
  • Hallontårta

Skumt, jag kan bara använda dem en gång. En av 50:-rabatterna kommer från en babybox, en annan för man registrerat sig för nyhetsmail. De som ger %-rabatter brukar komma från Lindexutskick till de som har Lindexkortet.

Wailea skrev 2008-12-02 18:05:54 följande:
    Alla som jag har provat har gått flera gånger... Hur menar du att det inte går? Det enda som inte fungerar för mig är att ta vissa samtidigt, ibland går det och ibland inte... Därav att jag undrar över 50kr rabatterna t.ex. den från någon tidning, är den från någon annons eller vilka gäller den egentligen för?
  • Hallontårta

Jag har uppdaterat listan nu

Maria 06 och 08 skrev 2008-12-03 22:52:38 följande:

Jag är ny här och har inte satt mig in i hur man gör när man uppdaterar listan men här kommer ett bra erbjudande. Extrafilm: Vartannat julkort utan extra kostnad. Ange erbjudandekod: hemmets
  • Hallontårta

KappAhls länk fungerar inte heller..

Jag uppdaterar till föregående lista så får ni lägga till de nya länkarna själva igen, jag vet inte vilka som är nya och har inte tid att kolla det nu.

• Hallontårta

Jag var i affären strax efter kl tio imorse och då fanns bara en pyjamas kvar, i stl 122. Lite konstigt tycker jag..

• Hallontårta

Än så länge är det väl ingen webshop KappAhl har. Det står inte i mailet att det ska bli sådan heller. Fast det är på tiden att de har en webshop.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!