Rabattkodstråden - del3!
I deras köpvillkor står det 75:-
Lite konstigt, för jag fick också betala 49:- förut.
I deras köpvillkor står det 75:-
Lite konstigt, för jag fick också betala 49:- förut.
Jag kollade igår och här rear de inte ut dessa. =(
puh fantast skrev 2009-01-26 14:11:54 följande:
Jag beställde bla. de där runda "askarna", från jabbadabbado och fick en stor låda hem, det kostade ändå bara 49:- Men den var iofs inte tung. Däremot står det att möbler kostar 145:- i frakt.
Jo, både koden och värdechecken ligger i listan.
Kolla i rabattlistan, där finns länkar till fujidirekt.
Kolla inlägg 1153, vet inte om den ligger i rabattlistan. Om det är nätet du menar? :)
Tänkte bara kolla, innan jag gör något dumt och tar bort den... AMEX2008 på Lindex fungerar inte längre va?
TACK solstrålen, och jag håller med dig. ALLA kan.
Nu fixade jag till Postfotos länk som inte fungerade och la till några länkar till fujidirekt. Tog bort Lindex rabatt, jag tror inte den fungerar längre.
Har de gått ut får du jättegärna uppdatera listan
Vill bara tipsa er som brukar köpa barnmatsburkar eller/och välling/gröt från t.ex. Nestlé att samla på streckkoderna! Jag skickade nyss in och fin ett jättefint (och dyrt) badset (tröja och byxa) till sonen. Inte helt fel. De har även andra bra premier. (Sempers har också lika)
Men den funkade ju innan med?
Nu såg jag, tänkte inte på det innan.
Solstrålen80 har uppdaterat listan med din tidigare kod och kupongen.
Hehehe! Chansen är större att du får svar härinne om du undrar något.
Från samla&få (den heter väl så? När man klipper ur och lägger i kuvert) Sedan fick jag en kod till www.sunblock.se/ och välja där. Finns flera olika varianter.
Ville Mor skrev 2009-02-05 19:40:35 följande:
H&M är snåla över lag tycker jag. Jag hade clubkort innan men sa upp det. Jag handlade aldrig för så mycket, och då kostar det att ha clubkortet helt plötsligt!
Haha har du hittat en gömma? Jag tror faktiskt inte de kollar så noga.
Oooj! Är det de små kaninerna?
Oj, då vet jag inte. Jag fick en påminnelse att jag måste skicka in mina kaniner innan sonen blir 1,5 år. Men har du en liten själv, så testa skicka in. Tror inte de kollar faktiskt!
Skicka in i hennes namn då och se vad som händer. Säger de något så svarar du "oooooh...jag som har spaaarat och spaaaarat!"