• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Horst

Lizette: Jag tror att slutdatum var den 1:e eller 7:e. Är inte säker... Tyvärr!

Men de har hela tiden nya erbjudanden... Observera att deras priser är utan moms. Och sen tillkommer frakten som är dyr om man vill ha det garanterat supersnabbt. Fast min kalender kom redan efter ett par dagar så jag behövde inte vänta 14 dagar som jag hade betalt för, så det är ju bra. Jag fick den här länken som ska ge rabatt.

www.vistaprint.se/frfse

• Horst

Ange FK2009 på önskefoto så får man det "exklusiva" omslaget m silvertryck värde 39 kr. Beställ innan 15 dec för garanterad leverans innan julafton. (Men det går fortare.)

www.onskefoto.se

• Horst

Obs! Vi tycker inte att fotona på fotoalmanackan blev särskilt bra. Liksom bleka och dassiga, som om de tappat all färg. Vet inte om det var ett måndagsexemplar eller ej. Har reklamerat den och de skulle titta på det.

• Glad o Lycklig
    Glad o Lycklig skrev 2008-12-13 23:01:08 följande:
    Önskefoto.se så får man det blå omslaget till kalendrarna med årtal tryckt i silverfärg om man anger koden ELYX2008...har även skrivit in i rabattlistanTror den gäller till den 15/12....
    Gäller också det exclusiva omslaget
    *Wilma 060713 och Oliver 080621* wilmaocholiver.blogg.se
  • Horst

6164
    kampanjkod på fujidirekt
    100 bilder "gratis"
    porto 29 kr ska man betala

• första

Vi var nöjda med vår kalender från Önskefoto. Hade 2 olika.

• lugnåsbo

Ingen som har kod på cellbes, skulle verkligen behöva

Snart är det jul, här i vårt hus......
  • havre

har ej följt tråden dom senaste dagarna,,, men efterlyser En aktuell kup.....från lindex då jag ska dit idag och handla påef...någon som kan skanna in sin?*pleeees*
    Jaghar ej fått min ännu......*undrar varför*......grrrr....
    om man fått någon vill säga, jag vet jue ej, men man brukar ju alltid få..

• TereseA
    havre skrev 2008-12-15 11:41:50 följande:
    har ej följt tråden dom senaste dagarna,,, men efterlyser En aktuell kup.....från lindex då jag ska dit idag och handla påef...någon som kan skanna in sin?*pleeees* Jaghar ej fått min ännu......*undrar varför*......grrrr.... om man fått någon vill säga, jag vet jue ej, men man brukar ju alltid få..
    kika i rabattlistan i huvudtråden...scrolla ner till aktuella listan..
    Akiim är mitt liv 071004
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!