• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Horst

Pallar inte göra en ny lista...

Men om någon råkar läsa det här så får man halva priset ( 99kr istället för 198kr ) på fotokalendrar på önskefoto.se om man anger koden

55379EH5

(Men frakt& exp avg går på sammanlagt 98 kr så en kalender kostar 197 kr totalt....)

www.onskefoto.se

• Rmamma

Är det bara jag som ha problem när jag ska betälla från H&M?
    Får inte rabatten med 50% på valfritt babyplagg att funka. Eller den gäller inte tillsammans med andra rabatter?

Beställde igår kläder från rean med 20% på reapriset-rabatten. Men ville även köpa ett par jeans i stl 74, som inte var på rea - men fick inte 50% på dem. Varför blir det så? Jag menar, de är ju inte på rea, så det är ingen annan rabatt på dem...
    Det var likadant tidigare i höstas när jag beställde med 10% på hela ordern...

• Hallontårta

Så tråkigt det är att höra att någon inte "orkar" uppdatera listan, varför är det bara vissa som ska uppdatera den hela tiden för att några inte kan eller orkar? Då kan vi lika gärna skita i att ha den helt så får folk lägga in koder här hur de vill istället. För det är ju så det är här nu ändå.

• mb4

Såg att dom har 20% på Hopoppstol/skötväska på Ängholmen.
    Funderat på att köpa en, någon här som har en redan?
    Har hört att dom ska vara riktigt bra som resestol och väska i ett.
    www.angholmen.com/

www.growinlife.se/ har upp till 70%

• framsteg

mb4 skrev 2008-12-11 11:19:06 följande:

A href="/Forum-3-96/m38033596.html?http://www.growinlife.se/" target=_blank>www.growinlife.se/ har upp till 70%
    Growinlife säljer enbart i de fysiska butikerna, de har slutat med internetförsäljning.
  • mystiska mamman

Vill någon vänlig själv hjälpa mig med hela länken till 25% rabatten på lindex? Fick en sådan på posten, men lyckades tappa den och har nu hittat ngt jag vill köpa.

• Hallontårta

Länken? Koden är LC0849, om det är den du menar..

mystiska mamman skrev 2008-12-11 16:16:02 följande:

Vill någon vänlig själv hjälpa mig med hela länken till 25% rabatten på lindex? Fick en sådan på posten, men lyckades tappa den och har nu hittat ngt jag vill köpa.
  • lugnåsbo

Det finns ingen rabatt till cellbes eller?
    Någon som vet?

Snart är det jul, här i vårt hus......
  • Catis

Nån som vet om man kan bli kredit kund på lindex på nätet? Är club medlem nu, men vill binda kortet till kredit. Hur gör jag?

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!