• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Horst

Mimou skrev 2008-12-17 10:16:14 följande:

Jag har mailat kundtjänst, då jag inte fått ngn Lindex kupong på 50% på valfri vara. De skrev att den gått ut med både vanlig post och per mail. Men de skrev inte om det var till ALLA...? Jag är en relativt stor kund hos dem, är registrerad på alla möjliga vis och har clubkortet kopplat. Brukar alltid få andra erbjudanden, men vi får väl se.. kanske seg post?
    Jag fick inte min förrän idag.
  • Imas
    Wilmis07 skrev 2008-12-17 22:01:07 följande:
    Jag är här inne och smygläser då och då .Vilken kommentar till"liten och jag",men jag blir inte förvånad. Lindex har inte koll på någonting och personerna som får rabattkuponger verkar dom lotta sig fram till,jag har i snittt handlat för ca 1000kr i månaden på lindex det sista året,men får ändå inte alla erbjudande/kuponger. Svaret jag fick var att man måste vara aktiv kund. Det tycker jag faktiskt man kan räknas som när man handlar för ca 1000 spänn i månaden Men däremot min mamma som typ aldrig handlar något där får alltid både sms,mail och brev,märkligt...
    Min man står skriven på lindex kortet och han får allt ni nämner här utav dom,
  • Horst

Om du inte har "fuskat" tycker jag att du ska kontakt med kundtjänst via telefon och be att få tala med en arbetsledare eller lite "högre" chef.

Läs upp svaret du fick och be dem förklara hur de tror att de ska kunna behålla sina trogna kunder om de behandlar dem på det viset.

Kräv en ersättningsvara/kod/frakt eller någon sorts kompensation för det otrevliga och
    oproffessionella svaret.

(Svaret innehöll dessutom en dubbelnegation. De borde kanske skicka kundtjänst på grammatikkurs likväl som charmkurs.)

Lycka till!

Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:

Blää för LINDEX kundtjänst!!Jag mailade o frågade varför inte alla medlemmar verkar få samma rabatter, fast man är registrerad och "aktiv" kund. Jag frågade även om den senaste kupongen på 50% på valfri vara, då jag inte fått den. Detta fick jag till svar från deras kundtjänst..."Dessvärre går inte alla kuponger ut till alla våra kunder och det ser tyvärr inte ut som om just den här kupongen tyvärr inte gått ut till dig.Men jag ser att du använt fler kuponger det senaste halvåret3 köp i Dec1 köp i Nov1 köp i Okt4 köp i Sept6 köp i AugDetta är fler kuponger än vad Lindex har skickat ut Så jag ser tyvärr inte att vi inte belönar trogna kunder".Vad menas med det svaret egentligen? Jag har inte använt kuponger på alla dessa köp - jag är en av de som inte vågar "fuska".. Jag har alltså bara använt äkta kuponger som kommit med post, men iofs även handlat onmline med kod. Men menar de att det är fel eller vad? Jag känner mig faktiskt lite kränkt..
  • Horst

PS

Länken till Halva priset kupongen (Lindex) måste vara helt OK att skriva ut hemma eftersom någon fått den med e-post.

Men man måste visa club-kort när man använder den, så om du inte är medlem är det ju inte lönt.

• Horst

Oops! Sorry! My bad!
    Det var bara 25%... Men den har å andra sidan även en internetkod.

• Cybertjejen

Horst skrev 2008-12-17 22:44:39 följande:

Oops! Sorry! My bad! Det var bara 25%... Men den har å andra sidan även en internetkod.
    Den koden gick ut i september
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!