• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Moonis

Trolletmilla skrev 2008-12-16 16:17:16 följande:

Är inloggad men den funkar inte iallafall tyvärr. Mailade kundtjänst iallafall och hon svarade att kortet inte var kopplat till min profil??? Jag har ett kort utan kredit. Men det har ju funkat att få rabatterna avdragna vid tidigare beställningar och jag får ju erbjudandena hem i brevlådan och på mailen konstigt har inte fått nått mer svar från dom än iallafall.
    Kanske därför det fungerar för mig då.
  • MarrebarreW

Har lagt till 50% på valfri vara på Lindex i listan...

~?:*¨¨*:?ღMaja ღ f/d 070426~ ?:*¨¨*:?~♥ ~?:*¨¨*:?~ღ Miranda ღ f 080413 ~
  • solstrålen80

wow såg den tack ska du ha
    här ska shoppas

MarrebarreW skrev 2008-12-16 17:50:31 följande:
  • solstråle07

Måste bara berätta att jag beställde fotoalmanackor- & blev såå missnöjd Beställde i år från extra film, men ingen kvalite alls på bilderna. Redigerade röda ögon & allt + att det var fina kort- men många blev suddiga fast dom egentligen är bra, + att röda ögon var kvar. Tråkigt.. Förra året tog jag önskefoto- mycket bättre- & större oxå. Ingen mer extra film här inte iaf, känns som dom bara hastat iväg dom i julstressen

• AochJsMamma
    solstråle07 skrev 2008-12-16 21:22:42 följande:
    Måste bara berätta att jag beställde fotoalmanackor- & blev såå missnöjd Beställde i år från extra film, men ingen kvalite alls på bilderna. Redigerade röda ögon & allt + att det var fina kort- men många blev suddiga fast dom egentligen är bra, + att röda ögon var kvar. Tråkigt.. Förra året tog jag önskefoto- mycket bättre- & större oxå. Ingen mer extra film här inte iaf, känns som dom bara hastat iväg dom i julstressen

tycker du ska reklamera dem! Jah var oxå jättemissnöjd med alla våra semesterbilder förra året, var grunliga lixom trots att jag tycker att de var fina på datorn i skärpa. Jag reklamerade dem aldrig men önskar att jag gjorde det, var ändå foton för nästan 400 pix. Kör bara med Fuji nu och är supernöjd varje gång!

MarrebarreW skrev 2008-12-16 17:50:31 följande:
    jag som precis skickat iväg en beställning...*mutter* Man kan inte komplettera va, då blir det väl som ny beställning me ny avgift eller..nån som vet?
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Trolletmilla

EllieGBG: Kan ju glädja dig med att det inte fanns nån internetkod på erbjudandet så den verkar bara gälla i butik.

• AochJsMamma
    Trolletmilla skrev 2008-12-16 21:40:02 följande:
    EllieGBG: Kan ju glädja dig med att det inte fanns nån internetkod på erbjudandet så den verkar bara gälla i butik.
    haha ja det glädr mig sukt nog faktiskt! Här skall det shoppas! Tack!
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • ISSEN

Åh vilken bar tråd!
    Lindexkupongen på 50% är den personlig eller kan man skriva ut 2 st och använda båda?
    Jag handlade med den idag men hittade en jacka till sonen som jag hellre skulle vilja ha rabatt på!
    Någon som vet?

• Blindness
    puh fantast skrev 2008-12-16 23:56:00 följande:
    ISSEN: det står på den att den gäller en gång per medlem.
    Men man undrar om den funkar vid ett till tillfälle?
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!