• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Horst

Gäller t.o.m 23/12 -08.
    50% på en vara till ordinarie pris.

• MarrebarreW
    Horst skrev 2008-12-17 22:35:35 följande:
    Om du inte har "fuskat" tycker jag att du ska kontakt med kundtjänst via telefon och be att få tala med en arbetsledare eller lite "högre" chef. Läs upp svaret du fick och be dem förklara hur de tror att de ska kunna behålla sina trogna kunder om de behandlar dem på det viset. Kräv en ersättningsvara/kod/frakt eller någon sorts kompensation för det otrevliga och oproffessionella svaret. (Svaret innehöll dessutom en dubbelnegation. De borde kanske skicka kundtjänst på grammatikkurs likväl som charmkurs.) Lycka till! Liten och jag skrev 2008-12-17 16:15:51 följande:
    Vad menar Lindex med att man använt fler kuponger än vad man fått utskickat? Står det någonstans att det är personliga? Om min kompis får en kupong på 50 % men hon vill inte utnyttja denna, får då inte jag använda den menar de?

Sen verkar det ju faktsikt vara så att kunder som INTE handlar så mycket får mer kuponger och erbjudande. För att locka dem att handla??
    ~?:*¨¨*:?ღMaja ღ f/d 070426~ ?:*¨¨*:?~♥ ~?:*¨¨*:?~ღ Miranda ღ f 080413 ~
  • Horst

Ja, man blir sur när man läser sånt! Jag har god lust att ringa o skälla på kundtjänst.

• ISSEN

Jag är oxå en utav de där som handlade för ca 1000 kr i månaden på Lindex men fick nästan aldrig några kuponger! Bestämde mig för att sluta handla där och nu handlar jag endast där ibland och DÅ får jag hur mkt kuponger som helst! Så jag tror det är som någon skrev tidigare att man får kuponger om man ej är så aktiv kund bara för att locka!

Men tror ni jag kan använda en till 50%?  Tänkte försöka för jag vill verkligen ha en jacka till min son istället för det jag köpte sist!
    Kan ju som sagt ha fått en vänninas kupong eller? Flört

• jannah
    ISSEN skrev 2008-12-18 12:45:12 följande:
    Jag är oxå en utav de där som handlade för ca 1000 kr i månaden på Lindex men fick nästan aldrig några kuponger! Bestämde mig för att sluta handla där och nu handlar jag endast där ibland och DÅ får jag hur mkt kuponger som helst! Så jag tror det är som någon skrev tidigare att man får kuponger om man ej är så aktiv kund bara för att locka! Men tror ni jag kan använda en till 50%?  Tänkte försöka för jag vill verkligen ha en jacka till min son istället för det jag köpte sist!Kan ju som sagt ha fått en vänninas kupong eller?
    Du kan använda kupongen flera gånger! Jag testade igår... :)
    ¤ Othilia 080524 ¤
  • Smultronhjärta
    MarrebarreW skrev 2008-12-18 10:30:01 följande:
    Vad menar Lindex med att man använt fler kuponger än vad man fått utskickat? Står det någonstans att det är personliga? Om min kompis får en kupong på 50 % men hon vill inte utnyttja denna, får då inte jag använda den menar de?Sen verkar det ju faktsikt vara så att kunder som INTE handlar så mycket får mer kuponger och erbjudande. För att locka dem att handla??
    Stämmer inte i mitt fall- handlar (för) mkt och och får så gott som alla utskick

Men jag tror nog att man kan använda kuponger i butik flera ggr, har jag gjort många ggr
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Stormis
    ISSEN skrev 2008-12-18 12:45:12 följande:
    Jag är oxå en utav de där som handlade för ca 1000 kr i månaden på Lindex men fick nästan aldrig några kuponger! Bestämde mig för att sluta handla där och nu handlar jag endast där ibland och DÅ får jag hur mkt kuponger som helst! Så jag tror det är som någon skrev tidigare att man får kuponger om man ej är så aktiv kund bara för att locka! Men tror ni jag kan använda en till 50%?  Tänkte försöka för jag vill verkligen ha en jacka till min son istället för det jag köpte sist!Kan ju som sagt ha fått en vänninas kupong eller?
    Jag handlar lite och bara med kuponger (som jag fått härifrån ), men jag har fått ETT utskick under ETT års tid... Så mig vill de inte locka.
  • puh fantast

Angående Lindex: registreras inte rabattkuponger på kortet när man handlar med de? Så att de ser att man redan använt en. Använder gärna flera 50% kuponger, men är rädd att åka dit.

• karmasus

ja, men vad ska de göra om de ser att du handlat fler gånger?
    Det är ju bara att säga att du fått dina vänners kuponger.

puh fantast skrev 2008-12-19 12:57:35 följande:

Angående Lindex: registreras inte rabattkuponger på kortet när man handlar med de? Så att de ser att man redan använt en. Använder gärna flera 50% kuponger, men är rädd att åka dit.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!