• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • sarismaris
    Blindness skrev 2008-12-17 08:05:15 följande:
    Men man undrar om den funkar vid ett till tillfälle?
    Funkar nog, tror inte dom har nån koll på att du använt den förrut Glad
    Towa 051125 & Ella 080413
  • AochJsMamma
    sarismaris skrev 2008-12-17 08:34:27 följande:
    Funkar nog, tror inte dom har nån koll på att du använt den förrut
    tror jag oxå att den gör,. brukar ju alltid funka annars...
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Mimou

Jag har mailat kundtjänst, då jag inte fått ngn Lindex kupong på 50% på valfri vara. De skrev att den gått ut med både vanlig post och per mail. Men de skrev inte om det var till ALLA...? Jag är en relativt stor kund hos dem, är registrerad på alla möjliga vis och har clubkortet kopplat. Brukar alltid få andra erbjudanden, men vi får väl se.. kanske seg post?

• Tina83

fanns det en kod till Hm där man fick 20% på rean? gäller den än?

ska just beställa! tack för svar!

• Blindness
    Mimou skrev 2008-12-17 10:16:14 följande:
    Jag har mailat kundtjänst, då jag inte fått ngn Lindex kupong på 50% på valfri vara. De skrev att den gått ut med både vanlig post och per mail. Men de skrev inte om det var till ALLA...? Jag är en relativt stor kund hos dem, är registrerad på alla möjliga vis och har clubkortet kopplat. Brukar alltid få andra erbjudanden, men vi får väl se.. kanske seg post?
    Jag har inte heller fått nån, därför den här tråden är så bra
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Rmamma

Tina83 skrev 2008-12-17 10:24:51 följande:

fanns det en kod till Hm där man fick 20% på rean? gäller den än? ska just beställa! tack för svar!
    20% extra rabatt på rean
    Just nu får du 20% extra rabatt på Shop online?s stora julrea. Ett lysande tillfälle att fynda julklapparna till nära och kära, och kanske några till dig själv. Uppge rabattnummer 8358 när du beställer.

Men kom ihåg att göra din beställning senast 14/12 2008 så garanterar vi att du hinner få din leverans innan julhelgen. Erbjudandet gäller endast vid nybeställning t.o.m. 14/12 2008.
  • Rmamma

Vill tillägga att jag beställde samma kväll och mycket kläder tog snabbt slut hela tiden...

• Imas

Har fått för mig att många hamstar upp kläder från nätet och sedan säljer det på tradera speciellt babykläder.

• Moonis

Imas skrev 2008-12-17 11:09:45 följande:

Har fått för mig att många hamstar upp kläder från nätet och sedan säljer det på tradera speciellt babykläder.
    Har märkt en hel del av det, speciellt fem myror kollektionen.
    Jätte tråkigt att andra inte får changs att fynda för att det tar slut direkt av alla som hamstrar
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!