• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Trolletmilla

Den kupongen som går ut idag funkar inte i shopen.... 2:a gången som en kupong inte fungerar nu på kort tid..fy va tråkigt

• Xgirl83

Trolletmilla skrev 2008-12-16 14:56:56 följande:

Den kupongen som går ut idag funkar inte i shopen.... 2:a gången som en kupong inte fungerar nu på kort tid..fy va tråkigt
    Det är fler som nämnt det, men varför är det ingen som ringer till Lindex? Är helt säker på att de fixar det.
  • Trolletmilla

Xgirl83 skrev 2008-12-16 15:02:49 följande:

Trolletmilla skrev 2008-12-16 14:56:56 följande:
    Det är fler som nämnt det, men varför är det ingen som ringer till Lindex? Är helt säker på att de fixar det.
    Var i kontakt med lindex förra gången som rabattkoden inte funkade och då fick jag bara till svar att de var ju synd. Pratade med dom flertalet gånger då och istort sett samma svar hela tiden medans nån annan fick en ny kod när hon kontaktade dom så det är väldigt olika. Orkar inte kontakta dom och få samma tråkiga svar igen så jag skiter nog i att handla istället, e ju bara några timmar kvar på koden nu och har tyvärr inte testat den tidigare utan den blev bara liggande på skrivbordet.
  • Xgirl83

Ok, ja det var ju synd. Som du säger, då får du ju strunta i det..

• charmmiss

Trolletmilla skrev 2008-12-16 15:30:07 följande:

Japp 25% funkar inte för några av oss
    nu vet jag varför den ej funkar för mig. man måste logga in innan man trycker in koden.
    testa att logga in först!
  • Trolletmilla

Är inloggad men den funkar inte iallafall tyvärr. Mailade kundtjänst iallafall och hon svarade att kortet inte var kopplat till min profil??? Jag har ett kort utan kredit. Men det har ju funkat att få rabatterna avdragna vid tidigare beställningar och jag får ju erbjudandena hem i brevlådan och på mailen konstigt har inte fått nått mer svar från dom än iallafall.

• Känslan

Hur funkar rabattkoder på Halens?Funkar inte för mig men det kanske inte gäller leksaker och elgrejer.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!