• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • passau

d va ingen internet kod på rabattkupongerna som kom idag? ingen sån man kan använda mer än en gång? ;)

• Betty2

Har skrivit i Lindex-tråden om dagens värdecheck (och internetkod). Hinner inte leta upp listan med rabatter nu och lägga in den men om någon annan vill och kan får ni gärna lägga in den i listan. Ha en bra dag, dags att åka o jobba nu...

• Tessie tessie

Någon som testat extrafilms erbjudande om varannan bild gratis. Gäller detta i någon speciell storlek på bilderna? Inte förstoringar antar jag.

• solstrålen80

la till nya lindex rabatten

• Cecci78

jag har inte heller fått nån lindexkupong idag...  dåligt! Stod det något om ta 2 för 1 på rean? i Höstas var det väl så att medlemmar fick handla 2 för 1 på rean innan det blev rea för alla?

• Lejån
    Cecci78 skrev 2009-01-19 16:00:39 följande:
    jag har inte heller fått nån lindexkupong idag...  dåligt! Stod det något om ta 2 för 1 på rean? i Höstas var det väl så att medlemmar fick handla 2 för 1 på rean innan det blev rea för alla?
    Nix, inget sånt. Bara värdecheck.
    längtar efter sommar & sol
  • Lokatt
    Cecci78 skrev 2009-01-19 16:00:39 följande:
    tror de som har lindexkonto och betalar med kortet fick sina idag, med räkningen. De andra borde få imorgon.
    Våga vägra blogga
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!