• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • puh fantast

Jag har inte heller fått nå´n 50:- kupong, trodde den skulle komma idag. Den får väl alla som handlat, eller vilka får den?

• Maria84

Ni som har fått smset, står det att det börjar för just clubmedlemmar med smset som det börjar för idag men att det gäller alla sen? Glömde fråga kundtjänstne och butikerna..

De butikerna jag handlar i är i Linköping..

Nån som vet om KappAhl fortfarande har halva reapriset fortfarande? Fick ju ett sms men där i står det att det bara gäller till den 14/1.

• Koocachoo
    Jalica skrev 2009-01-20 12:18:56 följande:
    Är det halva reapriset även på nätet?
    Nej det är det inte.
  • Moonis
    Maria84 skrev 2009-01-20 15:04:12 följande:
    Ni som har fått smset, står det att det börjar för just clubmedlemmar med smset som det börjar för idag men att det gäller alla sen? Glömde fråga kundtjänstne och butikerna.. De butikerna jag handlar i är i Linköping.. Nån som vet om KappAhl fortfarande har halva reapriset fortfarande? Fick ju ett sms men där i står det att det bara gäller till den 14/1.
    Dom har det fortfarande på vissa varor, handlade senast idag där. Men va noga med att dom har lappen där det står halva rean just för att det inte gäller på alla o en del kan hänga på samma ställe.
  • jeea

Mitt sms från Lindex:
    "Hej Lindex Clubmedlem! Just nu får du halva reapriset på dam, barn och ukl om du visar detta sms i kassan. T o m 22/1"

• Cecci78

suck, jag har inte heller fått smset, har hängt på låstet ett par dagar bara för att kunna handla på halva reapriset! Var där även idag men gick hem igen eftersom det inte var skyltat! Men läste här sen o var nere igen vid ca 14.30 och det fanns en hel del, är nog inte så m´ånga som vet om det här, handlade för drygt 700 efter att rabatten var avdragen o det var mååånga plagg.

• Tessie tessie

Jag har fått smset, har inte betalkort. Konstigt att det är inte är lika för alla.
    Har vart nere o fyndat idag både till mej själv o lilltjejen. Ska sätta mej o räkna ihop sen hur mycket jag tjänat...det är ju det som är det roligaste. haha.
    Här var det också mest 44-56 kvar på rea, så ni som är gravida eller just fött har ju guldläge.

• AochJsMamma

Hej hej! Fick sms:et idag, har inte betalkort.  Fyndade en massa fint till sonen, ord pris ca 1200, betalade 350 pix- som hittat! Var tvungen att visa sms:et i kassan på ena Lindex men det räckte med kortet i den andra butiken, verkr bero på vem som råkar stå i kassan!

Ingen 50 kr värdecheck här än dock...DET är jag ledsen för, så mkt som jag handlar på Lindex...

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • passau

jag handlade för 545:- idag men ord pris var 1875:- så jag e rätt nöjd... 3 jackr till tjejen bla... ett par klänningar å nån tröja... sen lite babykläder...måste nog kalla d kap ;)

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!