• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • AochJsMamma

Någon som har fått värdekupongen som har lust att lägga in en länk till den så att man kan skriva ut, så som vi gjorde i somras? Kyss Hade gärna gjort det, men har inte fått någon denna gång. Om den dyker upp till slut på mail så gör jag det givetvis! Mwn än har ingen kommit...

~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • Betty2

EllieGBG: Jag har bara fått per post, så tyvärr har jag ingen länk. Jag får ALDRIG erbjudanden via mejl eller sms och blir lika förbannad varje gång! (Har anmält typ 1000 ggr att jag vill ha erbjudanden på alla sätt, men får ändå bara via post, ibland...)

• AochJsMamma
    Betty2 skrev 2009-01-19 21:53:10 följande:
    EllieGBG: Jag har bara fått per post, så tyvärr har jag ingen länk. Jag får ALDRIG erbjudanden via mejl eller sms och blir lika förbannad varje gång! (Har anmält typ 1000 ggr att jag vill ha erbjudanden på alla sätt, men får ändå bara via post, ibland...)
    Tack ändå!!! För mig är det jätteolika! Ibland mail, ibland post..denna gången inte alls! ÄN hoppas jag... Om jag får via mail imorgon så lägger jag ut kupongen asap! Märkligt det där, min mamma har likadant som dig, alltså att hon inet får per mail trots att det tydligt är ikryssat på hennes sida på Lindex etc..
    ~~ ♥ ♥ 24 augusti kom vår älskade Alexander till världen! ♥ ♥ ~~
  • lugnåsbo
    Koocachoo skrev 2009-01-20 07:55:59 följande:
    Någon som vet när Lindex börjar med slutrean på barnkläder??
    ryktas om att det är halva reapriset för medlemmar idag...
    jaja nu har jag bytt....
  • solstrålen80

idag halva priset för medlemar på lindex har pratat med lindex persnal idag och på allt utom cosmetic är de halva för medlemar i 3 dagar framåt...

• Koocachoo

Räcker man visar upp kortet då eller har ni fått kupong? Ska snart åka iväg o handla o tänkte ta Lindex med då

• Constelacion

Ojj bra med halva reapriset idag har väntat på det (dock har de haft pöå butiken ute hos oss ta 2 betala för 1 på exakt alla reaplagg så en del har man redan fyndat! Men bäst å åka till en annan butik och kolla lite då

Såg att ngn lagt in en internetkod för värdecheck på 50kr på lindex, det är ingen som har utskrivbar som man tar med till butik?

• Lejån
    annika77 skrev 2009-01-20 09:35:12 följande:
    I en Lindex butik i Malmö sa de att man får ett sms: som man skulle visa upp
    Ja men det är ju lattjo när man aldrig får sms fast man uppgett telefonnummer!!
    längtar efter sommar & sol
Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!