• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Lejån
    maggan75 skrev 2009-01-20 12:25:58 följande:
    nä det är klart det var ju nyheter , jag som luras  sorry
    Gör inget, jag ska hålla koll på de där också. De var ju inte kräkdyra direkt.
    längtar efter sommar & sol
  • maggan75
    Svar på #941
    nä, tänkte jag skulle få ngn kupong snart så jag kan köpa till barnen , eller kan kan jag ju ändå men priset blir ju bättre med kupong
  • Lejån
    maggan75 skrev 2009-01-20 12:28:09 följande:
    Svar på #941nä, tänkte jag skulle få ngn kupong snart så jag kan köpa till barnen , eller kan kan jag ju ändå men priset blir ju bättre med kupong
    Ja men där sa du ju nåt! Är ju 50 kr-kod nu ju.
    längtar efter sommar & sol
  • Gustafsmamma2005

Jag fick också ett sms idag från lindex på halva priset på rean.
    Tråkigt dock eftersom här i Luleå så har det varit tag 2 betala för 1 på all rea under helgen så att det nu blev ½ oriset istället gav ju ingen skillnad direkt.

• 80a

Är det någon som vill länka till rabattkodslistan?

Tack på förhand

• Maria84

Irriterande att de inte skickar ut smset till alla medlemmar! Pratade med de i butiken här i stan och då sa hon att det är bara medlemmar som har betalkort där som får det smset och att man måste ha visa upp smset i kassan. Men det är ju flera som inte har betalkort utan vanligt kundkort som har fått smset också! Som vanligt kan inget vara lika.

• puh fantast

Tror inte man behöver visa sms. När jag var in så stod det en stor skylt utanför butiken med texten "club offer" "halva reapriset". Så det borde gälla alla medlemmar.

Hittade dock inga överdragsbyxor till sonen, men till lillan köpte jag 2 par, ett par 80 och ett par 86, men jag ska in senare och byta de i 80 till 92. Tror inte jag kommer att använda några nu.

Hittade även en superfin och skön jacka till sonen för 99:-, men nu när jag tittat nogrannare på den så är det några fläckar eller nå´t på bröstfickan så reflexen är borta. Så jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska behålla den, (kostade ju inte mycket), eller lämna tillbaka den. Men då måste jag köpa en för 3-400 nästa vinter.

Annars fanns det mest bara kläder i stl 44-62, några enstaka i annan storlek och naturligtvis bodys i stl, 92 :-O

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!