• snöstjärna

Rabattkodstråden - del3!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Tidigare trådar:
     www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m35025409.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253425.html
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Nu är Jordan här! 070822 - snostjarna.blogspot.com ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-23 08:46
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m39750306.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!
  • Åsa1982

Va på Lindex i min stad... det stog inget om 2 för 1!
    Säger man till i kassan då?

• Blindness
    Åsa1982 skrev 2009-01-20 20:16:07 följande:
    Va på Lindex i min stad... det stog inget om 2 för 1! Säger man till i kassan då?
    Det är väl itne 2 för 1 utan 50% på reapriset.
    »-(¯`v´¯)-> Leya »-(¯`v´¯)->
  • Xgirl83

Åsa1982 skrev 2009-01-20 20:16:07 följande:

Va på Lindex i min stad... det stog inget om 2 för 1! Säger man till i kassan då?
    Det är inte 2 för 1 utan halva reapriset, och du visar upp SMS:et i kassan om du fått något. Om du inte fått SMS är det inte säkert att du får halva reapriset.
  • solstrålen80

du ska inte behöva vissa något sms...har frågat på lindex...dom sa att de ska vara att du bara ger clubkorte i alla affärer...

men nu när de e 50% på rean har dom höjt vissa priser märkte jag o jag fråga om jag sätt fel förut eller om de stämde o hon i kassan sa att dom höjt idag...dålit tycker jag...

• Lejån

Ni som INTE har fått sms, och aldrig har fått trots att ni fyllt i nummer... Ni kan ju ha råkat ut för samma sak som tydligen hade hänt för mig. Att de har fel i systemet och inte angett telefonnumret i rätt format i datan.

längtar efter sommar & sol
  • Tvillingmamma2007

Lejån skrev 2009-01-20 21:28:52 följande:

Ni som INTE har fått sms, och aldrig har fått trots att ni fyllt i nummer... Ni kan ju ha råkat ut för samma sak som tydligen hade hänt för mig. Att de har fel i systemet och inte angett telefonnumret i rätt format i datan.
    Ja! Sa de så när du pratade med dem?
  • Lejån
    Tvillingmamma2007 skrev 2009-01-20 21:30:12 följande:
    Lejån skrev 2009-01-20 21:28:52 följande: Ja! Sa de så när du pratade med dem?
    Japp, han gick in och kollade och sa att telefonnumret stod i fel format. Att det inte stod något på riktnummerraden och därför inte utgick några sms.

Jag sa faktiskt att jag visste att det var rätt många som inte fick sms och frågade om det kunde vara samma fel för andra och han sa att det var det förmodligen. Dåligt!
    längtar efter sommar & sol
  • Koocachoo

Ingen som har lust att vidabefodra sms:et till mig?? Vågar inte lita på att det funkar med bara kortet. Ska shoppa imorgon tänkte jag. Snälla söta någoN!!

• AlexandraLuleå

här behövde man inte visa något sms, räckte med kortet+ att om man sa att man inte fått sms så skrev dom in på sin dator rätt nr och så fick man ett en liten stund senare, så förhoppningsvis så får man ett samtidigt som alla andra nästa gång!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del3!