• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • jennifer116
    maltazar skrev 2008-11-18 15:47:38 följande:
    frö 271
    *skriver upp*
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • madigan
    Soulie skrev 2008-11-18 14:28:07 följande:
    hehe (: vi har ju jutsu killar som tränar innan oss och även med oss och jag skulle väl säga att det funkar då dom tränar på varandra men inte när dom tränar med t.ex oss (: huruvida det självförsvaret fungerar i verkligen vet jag inte men troligtvis funkar det inte. (:aikido har jag väl inte så mkt att säga om tuvärr (:
    Personligen tycker jag bättre om Ju-jutsu där de går tävla, men min dotter får aldrig gradera så de blir Aikido istället.

Aikido är ju bara uppvisning, dom tävlar aldrig.
  • Garderobshylla
    maltazar skrev 2008-11-18 15:47:38 följande:
    frö 271
    Okej då dyker jag upp vid sextiden på fredag! Hoppas vi blir några stycken
  • Soulie
    madigan skrev 2008-11-18 15:50:04 följande:
    Personligen tycker jag bättre om Ju-jutsu där de går tävla, men min dotter får aldrig gradera så de blir Aikido istället.Aikido är ju bara uppvisning, dom tävlar aldrig.
    ah det är sport ju jutsu dom kör o inte vanlig då? den vanliga måste vara världens största bluff känns det som, sport ju jutsun är jag dock road av :D

varför får hon inte gradera då? vilka dagar/vart tränar hon/Dom?
  • madigan
    Soulie skrev 2008-11-18 15:57:14 följande:
    ah det är sport ju jutsu dom kör o inte vanlig då? den vanliga måste vara världens största bluff känns det som, sport ju jutsun är jag dock road av :Dvarför får hon inte gradera då? vilka dagar/vart tränar hon/Dom?
    Hon tränar söndag i stan. De är för många vitbältare och honhar ingen med samma radering så hon kan inte träna på sina kast.
  • Soulie

madigan skrev 2008-11-18 19:14:44 följande:

Hon tränar söndag i stan. De är för många vitbältare och honhar ingen med samma radering så hon kan inte träna på sina kast.
    vad har hon för bälte? vi kör också söndagar i stan(dock har jag varit dålig på att gå dit) men alla dom som kör jutsun innan oss har över vitt iaf.
  • maltazar

Ja, det vore ju kul :) Blir väl 3 st iaf låter det som..

Garderobshylla skrev 2008-11-18 15:51:42 följande:
    Okej då dyker jag upp vid sextiden på fredag! Hoppas vi blir några stycken
  • madigan
    Soulie skrev 2008-11-18 20:26:05 följande:
    madigan skrev 2008-11-18 19:14:44 följande:
    vad har hon för bälte? vi kör också söndagar i stan(dock har jag varit dålig på att gå dit) men alla dom som kör jutsun innan oss har över vitt iaf.
    Hon har "bara " gult ännu. Hon får inte gradera för tränaren tycker inte hon är redo ännu. Visst de kan jag förstå att hon inte är redo när hon aldrig får träna på sina "saker" utan alla andras.
  • Soulie
    madigan skrev 2008-11-19 08:07:16 följande:
    Hon har "bara " gult ännu. Hon får inte gradera för tränaren tycker inte hon är redo ännu. Visst de kan jag förstå att hon inte är redo när hon aldrig får träna på sina "saker" utan alla andras.
    ah vad gör hon annars på dagarna då? ju jutsun i stan kör ju måndagar onsdagar innan oss även då och där har alla vad jag vet över gult bälte. kanske kunde köra med dom? hur länge har hon kört?
  • madigan

Hon går ju skola. Ju-jutsun är hon i Mon-gruppen.ungefär 2 år

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --