• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-23 11:09:47 följande:
    Har allt mitt pynt hos min mamma i töre, så det är bara gustavs *host* fula *harkel,harkel* som finns här, blir inget pyntande före första advent alltså... Men jag har god lust att köpa massor!
    *haha* Ja man har ju samlat på sej en del genom åren

Så nu har man vart på stan en sväng, inte såmkt men fick med mej lite knäck hem och Michelle fick en julklapp

Missade er dock, Johanna, om ni hade hunnit ner på stan då. Ajja, får väl komma färbi nån dag
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • Garderobshylla
    jennifer116 skrev 2008-11-23 14:35:04 följande:
    *haha* Ja man har ju samlat på sej en del genom åren Så nu har man vart på stan en sväng, inte såmkt men fick med mej lite knäck hem och Michelle fick en julklapp Missade er dock, Johanna, om ni hade hunnit ner på stan då. Ajja, får väl komma färbi nån dag
    Vi fick hem både bulla, klådda och en korsett, behöver ju nånting för "degen" så man törs visa sig ute Sen mitt i allt fick vi fara på Lassa, lite hade blivit gul, men det var så lite tack och lov *pustar ut*

Ja a, annars kommer jag till dig, när jag lika är åt det hållet
  • jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-23 17:56:44 följande:
    Vi fick hem både bulla, klådda och en korsett, behöver ju nånting för "degen" så man törs visa sig ute Sen mitt i allt fick vi fara på Lassa, lite hade blivit gul, men det var så lite tack och lov *pustar ut* Ja a, annars kommer jag till dig, när jag lika är åt det hållet
    Läste i din blogg. Tur att allt gick bra med lillan
    JAAA, bara kom!! kan jag bjuda på lussebullar o pepparkakor *hehe*
  • Garderobshylla
    jennifer116 skrev 2008-11-23 18:34:31 följande:
    Läste i din blogg. Tur att allt gick bra med lillan JAAA, bara kom!! kan jag bjuda på lussebullar o pepparkakor *hehe*
    Jo, man blir så lätt orolig och börjar tänka värsta hemska tankarna

Jamen om du verkligen insisterar så... Tror nog att jag kan få ner lite gofika...hehe... Förresten tycker jag vi kan ta en bakdag tillsammans nåndag, göra värsta julgodiset och så, vad sägs?
  • jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-23 19:32:42 följande:
    Jo, man blir så lätt orolig och börjar tänka värsta hemska tankarna Jamen om du verkligen insisterar så... Tror nog att jag kan få ner lite gofika...hehe... Förresten tycker jag vi kan ta en bakdag tillsammans nåndag, göra värsta julgodiset och så, vad sägs?
    Kan tänka mej det. Får ju som panik direkt.

ja, det är jag absolut med på Bakningen alltså
  • Garderobshylla
    jennifer116 skrev 2008-11-24 09:01:23 följande:
    Kan tänka mej det. Får ju som panik direkt. ja, det är jag absolut med på Bakningen alltså
    finemangs, jag har tänkt göra diverse sorter och ge bort åt sväris och sånt, förra året gjorde jag saffranstryfflar bland annat, emn jag gillade inte dom, men jag gjorde även choklad-polkagris-bitar-aktig-grej och det var supergott, och nu har jag hittat några nya recept att testa på
  • madigan

Vi ska i Jan påbörja en utredning på BUP av våran 4-åring

• jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-24 10:30:12 följande:
    finemangs, jag har tänkt göra diverse sorter och ge bort åt sväris och sånt, förra året gjorde jag saffranstryfflar bland annat, emn jag gillade inte dom, men jag gjorde även choklad-polkagris-bitar-aktig-grej och det var supergott, och nu har jag hittat några nya recept att testa på
    Låter gott
    Men då kör vi nån bak dag då. När det passar dej, med tanke på lillan och allt.
    Jag är ju som HEL ledig just nu.
  • jennifer116
    madigan skrev 2008-11-24 11:12:32 följande:
    Vi ska i Jan påbörja en utredning på BUP av våran 4-åring
    Mycket möjligt en dum fråga men...vad innebär det??
  • IdaZophie
    Svar på #152
    Jau vi har dit och hade en mysig eftermiddag ! =)
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --