• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • Garderobshylla

Okej, då återstår ju bara fredag och då kankse man vill hitta på något med sina respektive, men är det för fräckt att fråga om vi kan vara hos dig då Felicia6?
    Det blir inte karlfritt om vi ska vara hos mig annars, om ni kan leva med det....

• jennifer116
    Garderobshylla skrev 2008-11-14 11:58:29 följande:
    Okej, då återstår ju bara fredag och då kankse man vill hitta på något med sina respektive, men är det för fräckt att fråga om vi kan vara hos dig då Felicia6? Det blir inte karlfritt om vi ska vara hos mig annars, om ni kan leva med det....
    perfa om vi är hos dej Felle. Blir som nära för mej. *hihi* Lat som man är.
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • Felicia6
    Garderobshylla skrev 2008-11-14 11:58:29 följande:
    Okej, då återstår ju bara fredag och då kankse man vill hitta på något med sina respektive, men är det för fräckt att fråga om vi kan vara hos dig då Felicia6?Det blir inte karlfritt om vi ska vara hos mig annars, om ni kan leva med det....
    Nej vi kan absolut vara här, det är lugnt för min del
    Är bara roligt ifall jag får hitta på nåt och inte bara sitta "fast" här hemma då han är på träning
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • jennifer116
    Felicia6 skrev 2008-11-14 12:09:51 följande:
    Hihi ja fatcamp var en rolig tid hihi
    Absolut!
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • Felicia6
    jennifer116 skrev 2008-11-14 12:10:33 följande:
    Absolut!
    Jag tror vi hade fått ha en stooor fest, eftersom vi skulle ha gått över målen tror jag
    Gbp 26/2-08 || felicia6.blogspot.com
  • Garderobshylla

Men kan vi ta det på Onsdag då? sambon har ju det där "samkväm" efter jobbet, så då vill jag helst slippa sitta och bara vänta på honom...

• Pumpkin

Hallå i tråden!

Då har vi varit hemma i drygt ett dygn då, och inte vill man åka tillbaka hem till Södertälje någonsin - om det inte vore för katterna förstås.

Trist att det regnar idag bara...

• Tina83

nu måste jag få hjälp här..

vi håller på o kollar på www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/223845

jag tycker det är ett alldeles för dyrt utropspris på det. 595000 kr. det är ju trots allt Robertsfors.
    kollade på nån sida där det stod att villor i robertsfors kommun har sålts för 527 tsk i genomsnitt. men då är ju bygdeå med, som har mycket dyrare villor än robertsfors...

det finns inga andra intresserade just nu. det vi vet, det enda felet, är att vardagsrumsgolvet knarrar väldigt och behöver göras om. annars är det bra allting i princip.

men man vill ju inte lägga flera hundra tusen kronor mer än andra gjort som köpt hus där.

hur mycket kan man pruta? törs man gå ner mot 500 tks?

supertack för lite hjälp här (jag räknar speciellt med dig maltazar )

trevlig kväll, nu går jag till jobbet

• Tina83

vi tycker att 480 000 kr vore ett rimligt pris, men då har vi gått långt under utropspriset. men det är ju ett för högt pris, eller? det har legat ute sedan den 21 juli, så dom borde ju vilja bli av med det. dom köpte det förra året, och ska skiljas nu.. deras oantbrev är på 700 000 kr. kan man lägga in billån mm i pantbrevet?

Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --