• Felicia6

-- Skellefteå nr.15 --

Välkommen till våran tråd nummer 15.
    Det är många nya som har hittat in till våran tråd så det tycker vi alla är jätteroligt! Fortsätt hitta hit och prata på. Alla är jättevälkomna!
    Här hittar du presentationerna av oss som hänger här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m19847492.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m23725059.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27151895.html
    Är ni inte med men vill? Hojta till så startar vi en fjärde
    Familjecentralen Knuten brukar många vara till.
    Här är deras hemsida där du hittar öppettider och annat smått och gott:
    familjecentralen.skelleftea.org/index.php
  • Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --
  • maltazar

Funkar för mig om vi är här då :P Fast inte torsdag..

Garderobshylla skrev 2008-11-14 10:04:55 följande:
    Ang pyssel/surrkvällen... Nån som är på nästa vecka? Har bf nästa Söndag så nu går tiden verkligen jättesakta och vill helst planera upp hela veckan så man slipper gå och bara vänta och känna efter hela tiden.
  • IdaZophie
    maltazar skrev 2008-11-13 19:37:48 följande:
    Oj, var som att trycka på en knapp det där :PJo, skyltsöndag brukar ju vara veckan före 1:a advent numera... Säljgalna butiker :/
    Visste du inte det malle? Det är kanske 10% av alla som läser här som verkligen skriver.. så det kan expoldera ibland. Och sen undrar jag med när tusan det är skyltsöndag.
  • IdaZophie

Jag tror ja skippar pyssel den här svägen faktiskt.. ja är också lat och orkar knappt ta mej från hamn! *skäms en smula*

• maltazar

ida: jo jag märker ju det! :P
    som står ovan, skyltsöndag i stan veckan innan 1:a advent.. och i endel byar är det 1:a advent (vet att det är flera där med som hakat på att ha det veckan innan.. längre jul-period)

• jennifer116
    Felicia6 skrev 2008-11-14 12:20:39 följande:
    Jag tror vi hade fått ha en stooor fest, eftersom vi skulle ha gått över målen tror jag
    Eller hur ?
    Vi får väl ha en iallafall
    Michelle 060819***lillebror bf 081216
  • madigan

Mitt ex skickar skrot till sina barn, verktyg,tantkläder och en massa urklipp

• IdaZophie

Är det bara jag som er stjärnor på is?! Kyss Åhh.. i love it! Man är nästan sugen att börja med konståkning!

• IdaZophie
    madigan skrev 2008-11-15 21:06:39 följande:
    Mitt ex skickar skrot till sina barn, verktyg,tantkläder och en massa urklipp
    Är ditt ex dina barns pappa? Annars vet ja inte om jag skulle bry mej om vad han skickar till sina barn. Glad
  • IdaZophie
    Felicia6 skrev 2008-11-15 21:21:17 följande:
    Shit, tänk att det är 3år sedan Jesper föddes idag och 4år sedan jag och Tony blev tillsammans. Vilken ettårspresent vi fick
    Dubbelt grattis ju!!! Hur har ni firat dagen?
Svar på tråden -- Skellefteå nr.15 --